کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

واکنش روشنفکر به سخنان هدایت‌خواه: آقای هدایت‌خواه تمام واقعیات را نگفتند؛ ناگفته‌ها را در زمان مقتضی خواهم گفت/ انتخابات زودهنگام خیانت به توده‌های آسیب‌دیده از استخدام‌های فله‌ای و انتصاب‌های فامیلی است

6 مرداد 1398 ساعت 12:55

روشنفکر به سخنان هدایت‌خواه واکنش نشان داد و گفت: مردم از احزاب حسابشان جداست و در فرصت مناسبی در این زمینه بیشتر با مردم درد دل خواهیم کرد، ولی این را بگویم دامن زدن به انتخابات زودهنگام خیانت به توده‌های آسیب‌دیده از تبعیض و بی‌عدالتی در استخدام‌های فله‌ای، انتصاب‌های فامیلی، قبیله گرایی سیاسی و پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت به نورچشمی‌ها است.


چند روز قبل جلسه‌ای باعنوان معرفی گزینه نهایی اصولگرایان با حضور تعدادی از خواص جریان اصولگرایی و تعدادی از بستگان نزدیک آقای فرخیانی به عنوان گزینه نهایی اصولگرایان برگزار شد نظر شما درباره این جلسه و خروجی آن چیست؟

با سلام خدمت جنابعالی و مخاطبین گران‌قدر سایت وزین کبنانیوز، انتخابات موضوع مهمی است و همه ما در برابر انتخابات و تعیین سرنوشت خود و جامعه مسئول هستیم.
همه کسانی که خود را واجد شرایط خدمت‌رسانی به مردم می‌دانند مختارند که خود را در معرض رأی و انتخاب مردم قرار دهند. بنده هم با از حضور همه کسانی که توانایی نمایندگی مردم را در خود می‌بینند و پا به این عرصه می‌گذارند استقبال می‌کنم.
آقای دکتر فرخیانی ضمن آنکه از بستگان نزدیک ما هستند، سال‌ها پیش دانشجوی بنده بودند و خوشحالم که امروز در قامت کاندیداتوری مجلس اعلام حضور کرده‌اند.
انشا الله انتخابات آتی انتخابات پرشوری خواهد بود و ملت ایران یک‌بار دیگر وفاداری خود به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

 آقای دکتر هدایت‌خواه در سخنرانی خود از عدم همکاری جنابعالی در دوره قبل و بعد از ۹۴ تاکنون سخن گفتند نظر جنابعالی در خصوص صحبت‌های آقای دکتر هدایت‌خواه چیست؟
بنده ضمن آنکه برای جناب دکتر هدایت‌خواه احترام ویژه‌ای قائل هستم لکن متأسفانه آنچه ایشان در جلسه اخیر بیان فرمودند شاید خلاف واقع نبوده اما همه واقعیات نبود!
اینکه واقعیات را گزینشی و در راستای توجیه معترضینِ به انتخاب صورت گرفته نقل کردند خیلی زیبنده نبود.
 البته برداشت بنده این هست که شاید ایشان را در جریان همه امور قرار ندادند یا کسانی احیاناً مطالب و روند طی شده را تحریف‌شده به عرض ایشان رسانده‌اند.
همان‌طور که ظاهراً از طراح پشت صحنه این تصمیم و نیات شوم آن فرد خاص هم غافل بوده‌اند.
ناگفته‌های زیادی هست که انشا الله در زمان مقتضی به سمع و نظر مردم عزیز خواهم رساند و قضاوت را به مردم عزیز می‌سپارم.

پیشنهاد خاصی به هواداران خود اگر دارید بفرمایید؟
از جوانان عزیز، خاصه عزیزانی که نسبت به بنده لطف دارند درخواست دارم از ورود زودهنگام به فضای انتخابات در فضای حقیقی و مجازی پرهیز کنند چراکه ورود زودهنگام به فضای انتخابات موجب اخلال در روند اجرای امور و غفلت مردم از مشکلات مبتلا به جامعه و عدم مطالبه گری خواهد شد.
درخواست دوم بنده از همه جوانان به ویژه عزیزانی که همیشه نسبت به بنده لطف داشتند این هست که از تخریب و توهین به رقبا ازجمله عزیزانی که با ما در یک جبهه مشترک قرار دارند و خواهان تغییر وضع موجود هستند به جد پرهیز کنند تا انشا الله همه باهم شکوه انتخابات امسال را جشن بگیریم.

مهم‌ترین توصیه حضرت‌عالی در شرایط فعلی به مردم و احزاب سیاسی چیست؟
 مردم از احزاب حسابشان جداست و در فرصت مناسبی در این زمینه بیشتر با مردم درد دل خواهیم کرد، ولی این را بگویم دامن زدن به انتخابات زودهنگام خیانت به توده‌های آسیب‌دیده از تبعیض و بی‌عدالتی در استخدام‌های فله‌ای، انتصاب‌های فامیلی، قبیله گرایی سیاسی و پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت به نورچشمی‌ها است.
این روزها باید مسببان وضعیت موجود پاسخگوی عملکرد خود باشند و توسط مردم محاکمه شوند نه اینکه با انتخاباتی کردن فضا سعی در تغییر خواست و مطالبه مردم داشته باشند.
برخی جریان‌ها و گروه‌ها باید پاسخگوی خواست توده‌های مظلومی باشند که تنها در ایام انتخابات از آنان یاد می‌کنند و بعد از انتخابات باقدرت و ثروت هم‌نشین می‌شوند.


کد مطلب: 411433

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411433/واکنش-روشنفکر-سخنان-هدایت-خواه-آقای-تمام-واقعیات-نگفتند-ناگفته-ها-زمان-مقتضی-خواهم-گفت-انتخابات-زودهنگام-خیانت-توده-های-آسیب-دیده-استخدام-های-فله-ای-انتصاب-های-فامیلی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1