کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کرم جانی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد در مراسم تکریم و معارفه رئیس واحد دهدشت:

ریسک بزرگ رئیس جدید دانشگاه آزاد دهدشت

22 تير 1398 ساعت 14:49

با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم تکریم و معارفه رئیس سابق و جدید واحد دهدشت برگزار شد.


طی مراسمی در سالن اجتماعات واحد دهدشت و با حضور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد رئیس جدید واحد دهدشت معرفی شد.
دکتر کرم جانی پور رئیس  دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد در مراسم تکریم و معارفه رئیس واحد دهدشت گفت: در سال 97 چهل سالگی انقلاب را جشن گرفتیم  و دشمنان تلاش کردند یاس و نامیدی را بین مردم رواج دهند، غافل از اینکه مردم ما گوش به فرمان رهبر خود هستند و این ناامیدی بر روی آن‌ها تأثیر نخواهد داشت.
وی گفت: اکنون در گام دوم انقلاب هستیم و غرب تلاش زیادی کرده با گرفتن سوریه و عراق به کشور ما ضربه بزند و ما را خلع صلاح کند ولی با استراتژی سپاه و رهنودهای رهبر معظم انقلاب به اهداف خود نرسیده‌اند و اکنون انقلاب ما به رشد خود رسیده و فرا مرزی شده و دیگر کشورها نیز از آن الگو گرفته‌اند.
رئیس  دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبری راه را برای ما روشن کرده و ما باید به رشد و توسعه خود سرعت بیشتر بدهیم.
جانی پور گفت: طبق گفته دکتر طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی الان در گام دوم خود قرار دارد اگرچه کاهش دانشجو تا اندازه‌ای بروی آن تأثیر داشته ولی با روی آوردن به اقتصاد دانش بنیان و کیفی سازی این نقیصه جبران خواهد شد.
وی گفت: اکنون ما به جایی رسیدیم که توانستیم کمبودهای آموزش عالی را جبران کنیم و پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.
دکتر جانی پور در مراسم تکریم رئیس واحد دهدشت گفت: دکتر سلیمان سادات اشکور انسانی وارسته و اخلاق مداری است که در مدت این چند سال زحمات زیادی را برای واحد دهدشت کشیده و زحمات ایشان قابل تقدیر است.
وی گفت: حجت الاسلام عمرانی نژاد با پذیرفتن مسئولیت واحد دهدشت ریسک بزرگی را پذیرفته و باید بتواند مشکلات و معضلات واحد دهدشت را برطرف کند.
در ادامه این مراسم دکتر «سید سلیمان سادات اشکور» گزارشی از عملکرد خود در طول چهار سال ارائه داد و حجت الاسلام عمرانی نژاد به بیان برنامه‌های خود برای اداره واحد دهدشت پرداخت.
 


کد مطلب: 411004

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411004/ریسک-بزرگ-رئیس-جدید-دانشگاه-آزاد-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1