تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۵
کد مطلب : ۴۱۰۹۴۱
پروژه آسفالت شهرداری دهدشت قوز بالای قوز شد؛

مدفون شدن تاسیسات «شرکت گاز» کهگیلویه زیر آسفالت نو! / واکنش«اکوانیان» به هنر شهرداری

۲
۱
مدفون شدن تاسیسات «شرکت گاز» کهگیلویه زیر آسفالت نو! / واکنش«اکوانیان» به هنر شهرداری
کبنا ؛در حالی شهردار دهدشت از آسفالت 50 هزار متر مربع خیابان با معادل 3 و نیم میلیارد تومان خبر می‌دهد که رئیس شرکت گاز کهگیلویه از بی توجهی شهرداری به مدفون کردن تاسیسات این اداره زیر آسفالت نو می‌گوید که امکان واکنش سریع در هر حادثه‌ای را از آنها گرفته است و باید آسفالت‌های انجام شده تخریب شود!
حال سؤال این است، چه کسی پاسخ گوی هدر رفت 3 و نیم میلیارد تومان خواهد بود؟!
آیا این موضوع می‌تواند سهل انگاری در حفظ بیت المال باشد؟!
رئیس شرکت گاز کهگیلویه در گفت و گو با کبنا عنوان کرد: شهرداری هیچ هماهنگی با شرکت گاز نکرده است و  فقط امروز وقتی که کار آسفالت را انجام دادند، نامه‌ای به اداره فرستادند آنهم فقط در این مورد بود که اگر کنده کاری انجام دادید اطلاع دهید!
اکوانیان با اشاره به مدفون شدن تاسیسات و حوضچه‌های ادارات گاز و دیگر ادارات خدمت رسان توسط شهرداری عنوان کرد: تا کنون هر خیابانی را آسفالت کرده‌اند این اتفاق افتاده است!
وی گفت: به فرض مثال اگر خانه‌ای آتش بگیرد ما باید دسترسی به حوضچه‌های خود داشته باشیم تا در کمتر از 5 دقیقه بتوانیم گاز را ببندیم ولی الان زیر آسفالت مدفون شده است و سرعت واکنش را پایین آورده است!
«ضمن تشکر و خسته نباشید به مجموعه شهرداری بابت تلاش برای آسفالت معابر شهر ولی با کمال تأسف کمترین توجهی به تاسیسات و حوضچه‌های سایر ادارات خدمات رسان نشده است که دسترسی دائم به این حوضچه‌ها بسیار حیاتی و ضروری است و در صورت بروز هرگونه حادثه برای شبکه گاز امکان واکنش سریع از بین رفته است و همه را مدفون کردند که کمترین خسارت این موضوع تخریب آسفالت‌های انجام شده برای آشکارسازی حوضچه‌ها خواهد شد
لذا جهت پیگیری از تخریب نیاز به کمی دقت از طرف مجری و ناظر پروژه فوق هست که هنگام آسفالت روی این حوضچه‌ها را خالی نگه دارند، با تشکر» متن ارسالی رئیس شرکت گاز کهگیلویه است.
شهردار دهدشت نیز در پاسخ به سؤال کبنا مبنی بر دلیل بی توجهی و مدفون کردن حوضچه‌های ادارات خدمات رسان گفت: قبل از شروع کار از ادارات خدمت رسان خواستیم که زیر ساخت ها را آماده کنند، ما که نمی‌توانیم صبر کنیم تا آبفا، اداره گاز  کار خود را انجام ندهد و قیر برگشت داده شود!
اسفندیار برخه گفت: همین آسفالت هم ممکن است سه سال دیگر کنده شود، این در حالی است که شهردار معتقد است بهترین کیفیت آسفالتی که در دهدشت انجام شده و 8 سانت است همین آسفالت است!
برخه اظهار کرد: تا کنون 50 هزار متر مربع از خیابان‌های شهر دهدشت با مصرف 900 تن قیر و معادل 3 و نیم میلیاردتومان آسفالت شده است.
وی با اشاره به رایزنی با استان و مرکز کشور عنوان کرد: در پایان 97 دولت 3 هزار تن قیر رایگان معادل 11 و نیم میلیارد تومان به ما کمک کرده است که تا کنون در مرحله اول نهضت آسفالت معادل 5 میلیارد تومان (یک میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی و قیر به معادل 4 میلیارد تومان) اعتبار داشتیم.
شهردار افزود: با برگزاری مناقصه کار نهضت آسفالت به 5 پیمانکار واگذار شد و تا کنون خیابان‌های جهاد، بلوار سپاه، چهار راه بیمارستان تا میدان شهید شیرودی تکمیل شده است و در ادامه از آزادگان به جانبازان، خیابان فرهنگیان، آزادگان به سمت قلعه رئیسی نیز آغاز می‌شود.
برخه با اشاره به آسفالت 150 هزار متر مربع از خیابان‌های فرعی در سال 96 تا 97 عنوان کرد: امسال روی معابر اصلی سرمایه گذاری کردیم و تا الان پیش بینی می‌کنیم از این قیر تا 200 هزار متر مربع از معابر اصلی را آسفالت کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ع۷
Russian Federation
خدابیامرزه پدر ومادر شهردار رو .ای چه کار خوبی کرد. چاله هایی که آقای رئیس شرکت گاز فرمودن تعداد خسارتهاشون از دهها آتش سوزی بیشتره. بنده خدا وسایل مردم رو این چاله ها اسقاط کرده اند. دریچه های غیر اصولی وغیر فنی شرکتهای به اصطلاح خدمات رسان برشهای غیر قانونی وفنی در وسط خیابانها داد مردم رو درآورده شاید دهها تصادف منجر به فوت وجرح به علت همین کنده کاریها انجام شده. دریچه های مسیر فاضلاب مثل تله شدند برای مردم کنده کاری هایی که در معابر شهر انجام شده و همینطور رها شده ودارد پدر مردم رو در میاره. پس جناب رئیس شرکت گاز به حقوق مردم توجه داشته باشند.وشهردار رو حمایت کنند تا به معابر داغون شهر سروسامانی بدن
محسن
Iran, Islamic Republic of
درست فرمودید.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1