کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دهیار شامبراکان: اگر کسی بمیرد هیچ فردی خبردار نمی شود/ دکل مخابراتی روستای تاریخی شامبراکان کی نصب می شود؟

13 تير 1398 ساعت 20:51

دهیار روستای شامبراکان نسبت به بی توجهی مسئولان در نصب دکل مخابراتی و تامین برق تلمبه خانه این روستا ابراز نارضایتی کرد.


دهیار روستای شامبراکان نسبت به بی توجهی مسئولان به این روستا گفت: دکل تلفن همراه نزدیک به 6 سال است که در روستا بلااستفاده مانده و نصب نشده است.
قیصری تصریح کرد: این دکل مخابراتی جلوی قلعه تاریخی شامبراکان قرار داده شده و میراث فرهنگی پیش از این نسبت جای گذاری نامناسب دکل اعتراض و شکایت حقوقی کرد.
وی در ادامه گفت: مخابرات ملزم شد که این دکل را جابجا کند ولی در حال حاضر نزدیک به یک سال و نیم است که امروز و فردا می کند.
دهیار روستای شامبراکان گفت: اگر اینجا کسی بمیرد مردم نمی توانند اطلاع رسانی کنند و برای آنتن دهی با هزار زحمت در نقطه هایی یا روی پشت بام ها باید برویم.
قیصری گفت: این دکل یکی از بلندترین دکل های استان است ولی بی مصرف گذاشته شده و نصب نمی شود، از مسئولان خواهشمندم نسبت به این مسئله رسیدگی کنند.
لازم به ذکر است این دکل مخابراتی برای پوشش ارتباطی جاده گچساران به چرام و سه روستای مجاور آن ایجاد شده است و چند سالی است که نسبت به نصب آن اقدامی نشده است.
قیصری همچنین به مشکل تنها تلمبه این روستا اشاره کرده و اظهار کرد: همه درخت ها و باغ هایمان خشک شده و مردم دائما آب خریداری می کنند.
قیصری گفت: اداره برق، اگر نسبت به تامین برق تلمبه ی روستا توجهی نکند مردم خیلی بیشتر از این متحمل ضرر می شوند.
روستای شامبراکان در ۳۰کیلومتری جاده دوگنبدان – چرام واقع شده است.


کد مطلب: 410792

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410792/دهیار-شامبراکان-اگر-کسی-بمیرد-هیچ-فردی-خبردار-نمی-شود-دکل-مخابراتی-روستای-تاریخی-کی-نصب-می

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1