کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارشی از دغدغه مردم محروم دیشموک؛

گلایه روستائیان دیشموک از بی آبی/جاده های بین مزارع مسدود/ مسوولان بجای پرداختن به متن غرق در حاشیه

11 تير 1398 ساعت 7:18

درحالی که مردم دیشموک غرق در مشکلات هستند و از نبود راه ارتباطی و انسداد جاده بین مزارع گلایه دارند، مسوولان دیشموک بجای پرداختن به متن غرق در حاشیه هستند.


به گزارش خبرنگار حالی که مردم دیشموک غرق در مشکلات هستند و از نبود راه ارتباطی و انسداد جاده بین مزارع گلایه دارند، مسوولان دیشموک بجای پرداختن به متن غرق در حاشیه هستند.
روستائیان دیشموک در گفتگو با خبرنگار اظهار دارند: هفته ای یکبار آب به ما می رسد و آن هم فقط یک ساعت و نیم که با فشار کم آب، بدرستی توان ذخیره ابی وجود ندارد.
ح.ط یکی از اهالی روستایی دیشموک بیان کرد: امروز یکی از اهالی روستای ما با خودرو از قلعه رییسی اب مصرفی خانواده خود را تامین کرد و حتی هر دو الی سه روز فقط یک ساعت اب وصل می شود.
ا.ف از یک روستای دیگر دیشموک ابراز کرد: کمبود آب شرب در روستاهای غربی بویژه دره گروه سفلی و علیاء  مناطق حومه به شدت احساس می شود و از مسوولان درخواست پیگیری داریم.
یکی دیگر از روستائیان گفت: طی یک ماه اخیر از بی ابی رنج می بریم و هر چه فریاد می زنیم، کسی به ندای ما توجهی ندارد.
به گزارش خبرنگار با وضعیت موجود و گلایه شدید مردم روستایی دیشموک از بی ابی؛ و همچنین رنج کشاورزان از انسداد جاده های بین مزار، مسوولان بجای پیگیری رفع مشکلات، غرق در حواشی بوده از مشکلات مردم غافل هستند.
انتظار هست مسوولان به دغدغه مردم توجه و  متن را بر حاشیه ترجیح دهند.

 


کد مطلب: 410738

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410738/گلایه-روستائیان-دیشموک-بی-آبی-جاده-های-بین-مزارع-مسدود-مسوولان-بجای-پرداختن-متن-غرق-حاشیه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1