کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور 6 استان

جشنوراه فرهنگی -ورزشی «مال و بار» در دیشموک برگزار می شود

10 تير 1398 ساعت 19:18

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه اظهار کرد:جشنواره فرهنگی -ورزشی «مال و بار»باگستره استانی اصفهان ،چهار محال وبختیاری،یزد ،فارس،خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد با هدف احیای بازی های بومی محلی در شهر دیشموک برگزار می شود.


رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه اظهار کرد:جشنواره فرهنگی ورزشی مال و بار باگستره استانی اصفهان ،چهار محال وبختیاری،یزد ،فارس،خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در شهر دیشموک برگزار می شود.
رضا نیکویی زاده عنوان کرد:ورزشکاران در دو بخش بانوان وآقایان در ورزش های چوگو،کلکله برد،هفت دور گوش،چوب کشی،هفت سنگ و ...با هم به رقابت می پردازند و از هر استان ۲۰ ورزشکار حضور دارند.
نیکویی زاده گفت:این جشنواره  12 و 13 تیرماه در دیشموک برگزار می شود.
به گزارش کبنا،همچنین در نشست شورای هماهنگی جشنواره مال و بار که در دیشموک برگزار شد،بخشدار دیشموک اظهار کرد: همه مسئولین و دهیاران موظف هستند در برگزاری این جشنواره همکاری های لازم را داشته باشند.
حبیبی ضمن اشاره به آماده سازی جایگاه افزود:عوامل و کمیته های اجرایی در حال حاضر مشغول انجام کار در جایگاه هستند.
ایشان بیان کرد:خوابگاه های کمیته امداد و امامزاده میرسالار(ع) و مهمانسراهای ادارات و نهادها برای اسکان مهمانان نیز آماده می باشد.
در این جشنواره که در روز دهیار برگزار می شود، بیش از بیست دهیاری با نصب سیاه چادر و پخت غذاهای محلی ، صنایع دستی،تولیدات و محصولات خود را در معرض دید عموم شرکت کنندگان قرار خواهند داد.



 


کد مطلب: 410726

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410726/جشنوراه-فرهنگی-ورزشی-مال-بار-دیشموک-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1