کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال پیامی

پیام تشکر کارگران شهرداری دوگنبدان از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان(+متن پیام)

8 تير 1398 ساعت 14:58

چنانچه مزایایی از این کارگران نسبت به سال گذشته کسر گردد باید در آیتم های احکام حقوقی ترمیم گردد .
چرا که شهرداران قدیم حقی را برای این کارگران ایجاد و حذف آن خلاف عرف و قانون می باشد



  کارگران شهرداری دوگنبدان به سبب پیگیرها و تلاشهای بی دریغ مدیرکل کاردرراستای رفع مشکلات این کارگران تقدیر وتشکر ذاتی خودرا از مدیرکل کاراستان اعلام نموده اند.
به گزارش کبنانیوز:  متن نامه به شرح ذیل می باشد.
بنام خدا
ارزش كارگر آنقدر والاست كه پیغمبر دست او را بوسید. «مقام معظم رهبری»
 رشد و توسعه پایدار و فراگیر استان مدیون تلاش گسترده وهمه جانبه دلسوزانی است که دانش تخصص و عمرگرانبهای خودرا سرمایه ای برای سازندگی این استان وخدمت صادقانه به مردم شریف بخصوص اقشارآسیب پذیر قراردادند  و بدون شک حضور مدیران سخت کوش دربدنه اجرایی دستگاههادولتی در سایه هماهنگی و هم افزایی فرصت مغتنمی برای پیگیری و اجرای سیاستهاست.
  از آنجا که ازبدو ورود دکتر پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن تحقق برنامه و اهداف وزارت کار دربررسی و حل مشکلات بخش تولید تسهیلات و کارگران کارفرمایان و ارایه راهکار مناسب و تخصصی که درراستای رونق تولید استان صورت گرفته تقدیر وتشکر می گردد.
 درنشستی که باحضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل شهری استانداری، نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت ، فرماندار گچساران، شهردار دوگنبدان، اعضای شورای شهر و نمایندگان کارگران شهرداری به علت حذف آیتم های ( نوبت کاری، حق فنی، سختی کار و....) ازحقوق کارگران شهرداری برگزار شد که مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان در اقدامی دلسوزانه، شایسته و قانونی از حقوق کارگران زحمتکش شهرداری دوگنبدان  تمام قد دفاع کرده و عنوان کردند: چنانچه مزایایی از این کارگران نسبت به سال گذشته کسر گردد باید در آیتم های احکام حقوقی ترمیم گردد .
چرا که شهرداران قدیم حقی را برای این کارگران ایجاد و حذف آن خلاف عرف و قانون می باشد.
لذا پذیرش مسئولیت درنظام مقدس جمهوری اسلامی فرصت بسیار مغتنمی برای خدمت گذاری به مردم شریف و ولایت مدارایران اسلامی است که باید لحظه لحظه آن راقدر دانست چراکه به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب فلسفه وجودی مسئولین خدمت به مردم است که بدون شک خانم دکتر نیک مرام هم به این ویژگی آراسته اند.
 لذا اندیشه وتلاش خدمتگزاران صدیق به جامعه کار و تولید هیج گاه از یاد نخواهد رفت .
کاش نمایندگان محترم استان کهگیلویه و بویراحمد همه مدیران را  براساس  تخصص، دلسوزی و پای کار بودنشان انتخاب می کردند.
در پایان جا دارد مجددا از دکتر پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی مجموعه همکاران دلسوز وی در استان و شهرستان، دکتر مسعود ظفری شهردار دوگنبدان و همچنین از اعضای محترم شورای شهردوگنبدان که جلسات متعدد قبلی صادقانه و دلسوزانه از حقوق به حقه کارگران شهرداری حمایت کردند تشکر و قدردانی بعمل آورده و از خداوند متعال برای همه عزیزان عمری باعزت توام با سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت دارم.
از طرف احمد روانبخش به نمایندگی  ازکارگران زحمتکش شهرداری
 


کد مطلب: 410668

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410668/پیام-تشکر-کارگران-شهرداری-دوگنبدان-مدیرکل-تعاون-کار-رفاه-اجتماعی-استان-متن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1