تاریخ انتشار
جمعه ۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۴۱۰۶۵۳

سرنگونی پهپاد آمریکایی با اقدام شجاعانه فرزندان ملت ایران

۰
عکس تزئینی می باشد.
عکس تزئینی می باشد.
کبنا ؛خطیب جمعه موقت گچساران گفت: هواپیمای بدون سرنشین و گران قیمت آمریکا به دست فرزندان این ملت در خلیج فارس مورد هدف قرار می‌گیرد و دل ملت ایران را شاد می کند.
 حجت الاسلام علیرضا صفایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) درخصوص جایگاه و ارزش تقوا  گفت: امام صادق (ع)  در این باره بیان دارند که در حقیقت قیامت روز شادمانی تقوا پیشگان است و شادی و نشاط واقعی همان فردای قیامت برای فرد متقی خواهد بود.
وی افزود: دنیا یک نوع شادی دارد و قیامت نیز شادی دیگری دارد اما در حقیقت آنهایی که در این دنیا به دستورات پروردگار عمل می‌کنند فردای قیامت شادمان و خندان هستند.
صفایی با اشاره به سالروز شهادت مظلومانه شهید آیت الله بهشتی و ۷۲تن از یارانشان در ۷ تیرماه سال 1360، تصریح کرد: بایستی توجه داشت که دادگاه جای بسیار با ارزشی دارد  و مردم وقتی به دادگستری مراجعه می‌کنند توقع دارند که با عدل و داد برخورد شود.
امام جمعه موقت گچساران در ادامه با اشاره به روز  25 ماه شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اذعان کرد: امام صادق (ع) خدمات بزرگی به اسلام و تشیع کردند و یکی از سیاست های این امام همان فرهنگ سازی و تشکیل دانشگاه بود که بیش از ۴هزار نفر دانشجو از سراسر عالم داشتند.
خطیب جمعه این هفته گچساران تصریح کرد: امام صادق(ع) در آن زمان  علم و پیشرفت را به دانشجویانشان آموختند چرا که علم و دانش موجبات توسعه و پیشرفت یک جامعه را رقم خواهد زد.
وی در ادامه با اشاره به بمباران شیمیایی سردشت توسط حزب بعث در تیرماه سال ۱۳۶۶، افزود: صدام و طرفداران صدام جنایات بزرگی انجام دادند و دست به سلاح‌های کشتار جمعی زدند و خیلی ها را به خاک و خون کشاندند.
صفایی اظهار کرد: روز گذشته چهلمین روز درگذشت امام جمعه کازرون بود شخصیتی برجسته که ناجوانمردانه و مظلومانه به شهادت رسیدند گرچه تاکنون منافقین خیانت‌های بسیاری به این ملت کرده اند.
امام جمعه موقت گچساران در ادامه با اشاره به سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در ۱۲تیرماه سال 1367،گفت: حمله ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافری‌بری جمهوری اسلامی موجب کشته شدن ۲۹۰ سرنشین این هواپیما شد لیکن نمی‌دانیم اینان چه رویی دارند که در مجامع بین المللی حرف از حقوق بشر می‌زنند و آن وقت یک هواپیمای مسافربری را با موشک هدف قرار می دهند.
خطیب جمعه این هفته گچساران در ادامه با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی، تصریح کرد: هواپیمای بدون سرنشین و گران قیمت آمریکا به دست فرزندان این ملت در خلیج فارس هدف قرار می‌گیرد و دل ملت ایران را شاد می کند و امروز ملت بزرگ ایران با مقاومت به نتیجه رسیده است و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.
وی افزود: فرزندان این ملت شجاعانه این پهپاد را هدف قرار دادند در حالی که به قول یکی از سردارن سپاه اسلام دولت آمریکا جرات حتی یک شلیک هم علیه جمهوری اسلامی را ندارد.
امام جمعه موقت گچساران با اشاره به فرمایشات رهبری گفت:رهبری بیان دارند که ما مظلومیم اما مانند مولایمان امام علی (ع)  قوی هستیم، ملت ما مظلوم هستند اما قوی و با اقتدار هستند و ملت ایران با عزت با آرمان‌ها و اهدافش خواهد رسید.
خطیب جمعه این هفته گچساران با اشاره به اینکه روز گذشته  ۱۵۰ شهید در تهران تشییع شد، خاطرنشان کرد: شهیدان باعث افتخار این مرزبوم شده‌اند و هرچه داریم به برکت خون این شهداست و این عزت و افتخار از راهبرد مذاکره نیست بلکه از راهبرد مقاومت است.
صفایی  با اشاره به وصایای شهدا ظهار کرد: شهداء بیان داردند که  باید در مقابل دشمنان ایستادگی کرد و این وجه مشترک وصیت‌نامه شهدا است در حالی که  لیاقت می‌خواهد از این انقلاب دفاع کرد.
 صفایی ادامه داد: اما امروز متاسفانه کسانی هم هستند که به ملت و آرمان امام راحل و شهدا پشت کرده‌اند و خیانت‌ها به ملت می‌کنند.
امام جمعه موقت گچساران گفت: هرجا در این عالم فساد و جرمی باشد دست آمریکا آشکار است؛ معامله قرن توطئه آمریکاست درحالی که طرح‌های مختلفی برای سازش داشتند و بلاها بر سر فلسطین آوردنداما جمهوری اسلامی ایران هیچ وقت اسرائیل را به رسمیت نشناخته است و فلسطین را با نام و پرچم فلسطین می‌شناسد.
وی  تصریح کرد: معامله قرن یک توطئه بزرگ است و استکبارجهانی به دنبال اهداف پلیدشان در این معامله است که در نهایت اسلام را تضعیف کنند.
وی افزود: امروز مسئله فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام است و باید در این زمینه هم هوشیار باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1