تاریخ انتشار
شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب : ۴۱۰۵۲۳
با صدور پیامی

پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران به مناسبت فرارسیدن روز ملی اصناف

۱
۰
پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران به مناسبت فرارسیدن روز ملی اصناف
کبنا ؛به مناسبت اول تیرماه روز ملی اصناف، رئیس و هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان گچساران در پیامی با تقدیر از تشریک مساعی و حضور موثر و مناسب اصناف و بازاریان در عرصه های مختلف ، این مناسبت را به اتحادیه های صنفی و بازاریان شهرستان گچساران  تبریک گفتند .
به گزارش کبنا نیوز؛ متن این پیام بدین شرح است :
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده و این نامگذاری خود گویای اهمیت و جایگاه ویژه و دیدگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی به این قشر جامعه است .
  در آیین حیات بخش اسلام، كار، تلاش، كسب درآمد و روزی حلال یكی از پایه های جامعه فرهنگی و مكتبی محسوب شده و در ردیف والاترین و بزرگترین عبادات قرار گرفته است وبر اساس آنچه در روایات اهل بیت(ع) مورد تأكید قرار گرفته كسب و كار حلال ریشه بسیاری از خلقیات و فرهنگ جامعه است.
 اصناف متعهد و خدوم كشورمان در كنار پرداختن به فعالیت‌های اقتصادی و كسب و كار همواره در مسایل روز كشور و تحولات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی نقش‌آفرینی كرده‌اند.
رئیس و هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان گچساران با گرامیداشت سال رونق تولید و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف ، فرارسیدن روز ملی اصناف را به اتحادیه های صنفی و جامعه بزرگ بازار شهرستان تبریک عرض نموده از تشریک مساعی و اقدامات ارزنده اصناف در پیشبرد امور مختلف شهرستان گچساران بویژه همکاری مناسب برای تنظیم بازار تشکر وقدردانی می نمایم ، موفقیت و تأییدات الهی را در راستای خدمت به مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اصناف محترم خواستاریم
رئیس و هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان گچساران
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مغازه دار ورشکسته
Romania
به جاتبریک کارهاتون درست انجام بدهید.چراهرکسی که گذرش به اتاق اصناف می افته باید معرفی از نماینده داشته باشه؟؟اصلاچه کارمثبتی انجام میدهنداینها؟؟پشت این تبریک حتما میخوان کاندید شورای شهربشوند.شنیدم که ازهمین حالا خرید کارت شارژ چندبرابرشده است.مسخره بازیه به خدا
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1