کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در حاشیه سفر استاندار به دیشموک مطرح شد

ابهام در برگزاری کارگاه‌های آموزشی در دیشموک / میرمحمدی: 500 میلیون به کهگیلویه دادیم / بینا: ما چیزی ندیدیم

31 خرداد 1398 ساعت 11:46

در ادامه حجت الاسلام میرمحمدی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حینی که سورا بر خودرو می شود انگار میلی بر توجیه و توضیح ندارد مکان را ترک می کند.


حجت الاسلام میرمحمدی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دیشموک، اظهار کرد: از محل اعبتارات یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آسیب‌های اجتماعی، ۹ کارگاه در روستای درغک دیشموک برگزار شد.
در این بین «سلمان بینا» عضو شورای شهر دیشموک از میرمحمدی می‌پرسد؛ از این مبلغ چه مقدار به دیشموک اختصاص و چه برنامه‌هایی اجرا شد، میرمحمدی مدیرکل امور اجتماعی می‌گوید: ۵۰۰ میلیون تومان به کهگیلویه اختصاص و ۹کارگاه در روستای درغک برگزار شد.
سلمان بینا خطاب به مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یا این که این کارگاه‌ها در دیشموک برگزار نشد و یا اگر شد در یک محلی که هیچ کس نبود برگزار گردید. و ما چیزی ندیدم.
سلمان بینا عضو شورای شهر دیشموک از این توضیحات گویا قانع نشد و خواستار توضیحات بیشتر شد و پاسخی دریافت نکرد و گفت: خود مردم قضاوت کنند که چه کم لطفی به مردم دیشموک می‌شود.
بینا افزود: چه  کسی پاسخگوی وضع موجود آسیب‌های اجتماعی منطقه است؟!


کد مطلب: 410489

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410489/ابهام-برگزاری-کارگاه-های-آموزشی-دیشموک-میرمحمدی-500-میلیون-کهگیلویه-دادیم-بینا-چیزی-ندیدیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1