کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت| ولی الله شکوهی

نمایندگان استاندار کهگیلویه و بویراحمد را راحت بگذارند

29 خرداد 1398 ساعت 11:23

نکته دیگری که حائز اهمیت است این بوده که نمایندگان مجلس و سیاسیون اجازه دهند تا آقای کلانتری بدون حاشیه کارهایش را به جلو ببرد و نه تنها مانعی برای او نباشند بلکه در کنار او قرار گیرند و با نگاه استانی، استقلال کاری را از او نگیرند.


متن ارسالی: استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود همه منابع و ظرفیت‌های توسعه اما همواره از قافله پیشرفت و آبادانی عقب مانده است.
 سابقه مبارزان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با رژیم شاهنشاهی یکی از دلایلی بوده که این استان مورد بی‌مهری قرار گرفته است اما واقعیت این است در ۴۰ سالی که از انقلاب شکوهمند اسلامی گذشته است علی‌رغم خدمات ارزشمندی که انجام شده ولی آنگونه که شایسته این مردم است، کار نشده است.
در این بین، استاندار به عنوان نماینده ارشد دولت در هر استانی می‌تواند نگاه دولتمردان را به استان خود عوض کند.
در کهگیلویه و بویراحمد نیز استانداران مختلفی از گرایش‌های سیاسی مختلف تلاش خود را برای ابادانی این دیار انجام دادند.
واقعیت آن است که بیش از یک استاندار توانمند، آن چیزی که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه این استان شود، همدلی و وحدت است تا در سایه آن استاندار بتواند برنامه‌های خود را عملیاتی کند.
حدود سه روز از شروع به کار استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد.
صحبت‌های امیدوارکننده او در روز معارفه‌اش، امیدهای زیادی را برای شروع فصل جدیدی از کار و تلاش در این استان به وجود آورده است.
علی‌رغم آنکه دیدگاه سیاسی‌ام همسو با وی نیست اما با قاطعیت می‌گویم که این استان بیش از این نباید از سیاست‌زدگی و حواشی ضربه بخورد بلکه باید با همدلی و انسجام در کنار هم قرار گیریم و استاندار جدید را برای عملیاتی کردن برنامه‌هایش همراهی و حمایت کنیم.
او در روز معارفه‌اش به نکات مهمی اشاره کرد؛ او گفت که من آویزان هیچ فردی نخواهم بود و این یعنی اینکه استاندار با استقلال و اقتدار برای اجرای برنامه‌هایش اقدام خواهد کرد.
صحبت‌های او در روز معارفه‌اش، بوی همدلی و برادری می‌داد و این نوید یک دوره خوب در مدیریت این استان و در ادامه مسیر خدمت استاندار قبلی خواهد بود.
نکته دیگری که حائز اهمیت است این بوده که نمایندگان مجلس و سیاسیون اجازه دهند تا آقای کلانتری بدون حاشیه کارهایش را به جلو ببرد و نه تنها مانعی برای او نباشند بلکه در کنار او قرار گیرند و با نگاه استانی، استقلال کاری را از او نگیرند.
بدون شک این رفتار نمایندگان موجب می‌شود تا فضای کاری بر استان حاکم شود و به جای آنکه استاندار وقت و انرژی خود را صرف حواشی و خواسته‌های نمایندگان و سیاسیون کند، به برنامه‌ریزی و راهبری این استان مشغول شوند.
در حوزه فنی و عمرانی نیز بیش از هر زمانی به یک عزم راسخ با مدیریت معاونت باسابقه  و مردمی حوزه هماهنگی امور عمرانی این استان و حمایت‌های استاندار هستیم تا بلکه پروژه‌های نیمه‌تمام با سرعت بیشتری نسبت به قبل به اتمام برسند و در حوزه عمرانی نیز همچون گذشته، شاهد یک کارنامه درخشان از سوی حسین کلانتری باشیم.
------------------------------
ولی الله شکوهی
------------------------------


کد مطلب: 410462

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410462/نمایندگان-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-راحت-بگذارند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1