تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۴۱۰۴۶۲
یادداشت| ولی الله شکوهی

نمایندگان استاندار کهگیلویه و بویراحمد را راحت بگذارند

۸
۱
نمایندگان استاندار کهگیلویه و بویراحمد را راحت بگذارند
کبنا ؛متن ارسالی: استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود همه منابع و ظرفیت‌های توسعه اما همواره از قافله پیشرفت و آبادانی عقب مانده است.
 سابقه مبارزان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با رژیم شاهنشاهی یکی از دلایلی بوده که این استان مورد بی‌مهری قرار گرفته است اما واقعیت این است در ۴۰ سالی که از انقلاب شکوهمند اسلامی گذشته است علی‌رغم خدمات ارزشمندی که انجام شده ولی آنگونه که شایسته این مردم است، کار نشده است.
در این بین، استاندار به عنوان نماینده ارشد دولت در هر استانی می‌تواند نگاه دولتمردان را به استان خود عوض کند.
در کهگیلویه و بویراحمد نیز استانداران مختلفی از گرایش‌های سیاسی مختلف تلاش خود را برای ابادانی این دیار انجام دادند.
واقعیت آن است که بیش از یک استاندار توانمند، آن چیزی که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه این استان شود، همدلی و وحدت است تا در سایه آن استاندار بتواند برنامه‌های خود را عملیاتی کند.
حدود سه روز از شروع به کار استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد.
صحبت‌های امیدوارکننده او در روز معارفه‌اش، امیدهای زیادی را برای شروع فصل جدیدی از کار و تلاش در این استان به وجود آورده است.
علی‌رغم آنکه دیدگاه سیاسی‌ام همسو با وی نیست اما با قاطعیت می‌گویم که این استان بیش از این نباید از سیاست‌زدگی و حواشی ضربه بخورد بلکه باید با همدلی و انسجام در کنار هم قرار گیریم و استاندار جدید را برای عملیاتی کردن برنامه‌هایش همراهی و حمایت کنیم.
او در روز معارفه‌اش به نکات مهمی اشاره کرد؛ او گفت که من آویزان هیچ فردی نخواهم بود و این یعنی اینکه استاندار با استقلال و اقتدار برای اجرای برنامه‌هایش اقدام خواهد کرد.
صحبت‌های او در روز معارفه‌اش، بوی همدلی و برادری می‌داد و این نوید یک دوره خوب در مدیریت این استان و در ادامه مسیر خدمت استاندار قبلی خواهد بود.
نکته دیگری که حائز اهمیت است این بوده که نمایندگان مجلس و سیاسیون اجازه دهند تا آقای کلانتری بدون حاشیه کارهایش را به جلو ببرد و نه تنها مانعی برای او نباشند بلکه در کنار او قرار گیرند و با نگاه استانی، استقلال کاری را از او نگیرند.
بدون شک این رفتار نمایندگان موجب می‌شود تا فضای کاری بر استان حاکم شود و به جای آنکه استاندار وقت و انرژی خود را صرف حواشی و خواسته‌های نمایندگان و سیاسیون کند، به برنامه‌ریزی و راهبری این استان مشغول شوند.
در حوزه فنی و عمرانی نیز بیش از هر زمانی به یک عزم راسخ با مدیریت معاونت باسابقه  و مردمی حوزه هماهنگی امور عمرانی این استان و حمایت‌های استاندار هستیم تا بلکه پروژه‌های نیمه‌تمام با سرعت بیشتری نسبت به قبل به اتمام برسند و در حوزه عمرانی نیز همچون گذشته، شاهد یک کارنامه درخشان از سوی حسین کلانتری باشیم.
------------------------------
ولی الله شکوهی
------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

شهامت
Iran, Islamic Republic of
اگه معاون . مجموعه را خراب نکنه .همدلی هست .استاندار در وحله اول ایشون را باید کنار بزاره و به حرفای ایشون بها ندهد .از خدا نمیترسه و بسیار حاشیه ساز هست .راستی چه فردی براش درصد جانبازی درست کرده
یاد یاران
Iran, Islamic Republic of
منظورتان عامل استخدام های فله ای در استان هست؟به حق خون این همه شهید به همین زودی ها ایشون نابود شود .بلاهایی روی استان اورد و اداره.. رااز هم متلاشی کرد و..
شکوه چاروسا
Iran, Islamic Republic of
عجب عجب
اگه پیمانکاران دست از سر نمایندگان بردارند شاید نمایندگان هم بی خیال استاندار خواهند شد اما تفاوت اینجاست نمایندگان وظیفه قانونی نظارت بر دولت و استانداران را دارند جایگاه قانونی پیمانکاران با نمایندگان مشخص نیست
میتونیم به نمایندگان بگیم مصوب کنند پیمانکاران هم در عزل و نصب های مسولین دخالت کنند
حالا نظرت چیه حجی ولی
محسن
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اقای شکوهی یکی از افراد دارای نام و باشخصیت هست
قطعا افرادی که علیه ایشان کامنت میذارند پشت سر ایشان هستند و حسادت دارند. مطمین باشید ایشان به اینگونه تخریب ها بهایی نمیدهد
و در راس امور هست و در عزل و نصب ها کاملا دخیل هست
Iran, Islamic Republic of
دیگه سایت اینا را باز نمی کنم
آخه خدایی ولی شکوهی کدوم رزومه و مدرک را دارد که مقاله بنویسد او فقط راننده بزرگواری بود و یه مدت هم با ماشین خونه می برد سرحد و گرمسیر
ازریتون
Iran, Islamic Republic of
معلومه خیلی به اقای شکوهی حسادت دارید اگر هم جایی ازت میسوزد اب بریز
سحر
Romania
خدایی چقدر میسوزی که نام ابر مرد شکوهی را می شنوی
البته هرچی جلو تر برویم خداوند متعال شکوهی بزرگ را نزد مردم بزرگتر میکند و شما هم باید اب یخ بریزید و گرنه بیشتر از امروزتان میسوزسد.
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر شکوهی بزرگ و شجاع
الحق و انصاف تمام مطالب ایشان در راستای توسعه و دلسوزی هست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1