کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صحبت‌های معنادار هاشمی‌پور در مراسم معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد؛

مگر می‌شود «تاجگردون» کاری از دستش بر بیاید ولی نکند، غیر از اینکه قلبش مریض باشد

26 خرداد 1398 ساعت 18:12

لحمدالله آقای دکتر تاجگردون همکار ما در مقام مدیر برنامه و بودجه دلسوز همه استان هستند. مگر می‌شود کسی کاری از دستش بربیاید ولی دریغ کند. غیر از اینکه کسی قلبش مریض باشد، وگرنه مگر ممکن است کسی فرصتی برای کمک به استانش بدست بیاورد ولی کمک نکند. این فرصت بسیار خوبی است.


مراسم تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور عرف معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد.
بنا بر این گزارش، عصر امروز (26 خرداد ماه 98) با حضور نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس، فرمانده سپاه فتح استان، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد، چهره‌های سیاسی، عشایر، اقشار مختلف مردم و جمع زیادی از اهالی استان‌های ایلام و خوزستان در این مراسم حضور داشتند.
عدل هاشمی پور در این مراسم ضمن سخنرانی خود بیان داشت: با وجود مشکلات مالی در خصوص مسائل زیربنایی و اساسی استقامت کردیم.
هاشمی پور ضمن تشکر از زحمات احمدی استاندار پیشین عنوان داشت: پس از این خدمت جناب آقای دکتر کلانتری هستیم، خوشحالیم که ایشان با فرهنگ استان ما آشنا هستند و ما هم با فرهنگ استان ایلام آشنا هستیم، این یک توفیق و امتیاز بزرگی است و  این، کار شما را برای خدمت رسانی به مردم آسان کرده است. 
هاشمی پور ابراز داشت: امروز حقیقتاً رقابت میان نمایندگان سیاسی نیست، رقابت عمرانی است، من به عنوان خدمتگذار مردم کهگیلویه بزرگ که چند شهرستان تحت حوزه کاری من است، صرفاً برای این کار آمده‌ام و روز اول هم گفته‌ام که این چپ و راست جز برای بدبختی مایه هیچ چیزی نیست، خوشبختانه مبارزه کرده‌ام و یقین دارم که در این مسیر هم موفق خواهم بود و برای همه ما شفاف شده، ما همه زیر چتر ولایت هستیم، همه ما به برکت وجود امام راحل توفیق خدمت رسانی به نظام اسلامی پیدا کرده‌ایم و  زیر سایه این امنیت به مردم خدمت می‌کنیم.
نماینده شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ گفت: از حضرتعالی خواهش می‌کنم این رقابت سالمی که میان نمایندگان وجود دارد، توجه داشته باشید و ضمن تقویت این روحیه، به فرهنگ و اقتصاد که مورد تاکید مقام معظم رهبری است توجه ویژه داشته باشید. به اقتصاد توجه می‌شود ولی به فرهنگ در کل کشور توجه کمی می‌شود. شما این را باید در استان مدیریت داشته باشید، دوستان هم در این رابطه کوتاهی نداشته‌اند.
هاشمی پور ابراز داشت: نکته دیگری که در این استان می‌بینیم، توازن در همه چیز باید وجود داشته باشد. تقسیم اعتبارات باید وجود داشته باشد. الحمدالله آقای دکتر تاجگردون همکار ما در مقام مدیر برنامه و بودجه دلسوز همه استان هستند. مگر می‌شود کسی کاری از دستش بربیاید ولی دریغ کند. غیر از اینکه کسی قلبش مریض باشد، وگرنه مگر ممکن است کسی فرصتی برای کمک به استانش بدست بیاورد ولی کمک نکند. این فرصت بسیار خوبی است.
وی اظهار داشت: این توازن در بودجه ریزی، توازن در بازدید مسئولین کشوری به تمام شهرها و مناطق، بخصوص مناطق محروم و توسعه نیافته باید وجود داشته باشد.
هاشمی پور گفت: تلاش نکنیم که بمانیم، تلاش کنیم که بماند. آقای دکتر احمدی هر کاری کرده‌اند در این دو ساله، ماند. آقای دکتر کلانتری هم هر کاری انجام دهد می‌ماند. پس به فرمایش مقام معظم رهبری تلاش نکنیم که بمانیم، تلاش کنیم که بماند.


کد مطلب: 410395

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410395/مگر-می-شود-تاجگردون-کاری-دستش-بیاید-ولی-نکند-غیر-اینکه-قلبش-مریض-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1