کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور ستار هدایت خواه نماینده سابق مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا:

نشست صمیمی پیرامون بیانیه‌ی گام دوم انقلاب در یاسوج برگزار می‌شود

12 خرداد 1398 ساعت 13:47

این مراسم روز دوشنبه ۱۳خرداد بعد از نماز ظهر و عصر در حسینیه مسجد امام علی (علیه السلام) شهرک امام حسین(علیه السلام) برگزار می‌شود.


نشست صمیمی با «ستار هدایت خواه» با موضوع  بیانیه‌ی گام دوم انقلاب برگزار می‌شود.
بنا بر این گزارش، بر اساس اطلاعیه‌ای منتشر شده، روز دوشنبه 13 خرداد ماه بعد از نماز ظهر و ظهر نشست صمیمی با ستار هدایت خواه پیرامون  بیانیه‌ی گام دوم انقلاب برگزار می‌شود.
در این اطلاعیه‌ای آمده است که؛ چندی است که رهبر معظم و فرزانه انقلاب، مکرراً در دیدار با اقشار مختلف مردم خصوصاً جوانان و دانشجویان و همچنین در بیانیه راهبردی گام دوم، ضرورت تلاش و حضور فعالانه مردم و جوانان برای تشکیل دولت انقلابی و انتخاب کارگزاران اسلامی و دلسوز را بعنوان یک تکلیف مطرح نموده اند.
لذا اکنون که در سال حساس و سرنوشت ساز برگزاری انتخابات مجلس یازدهم هستیم، قصد داریم در نشستی صمیمانه به همفکری و تبادل نظر بپردازیم.
همچنین در این اطلاعیه‌ی آمده است که حضور فعال شما نشانه بصیرت و احساس مسئولیت در برابر آینده شهرستان‌های شهید پرور بویراحمد و دنا خواهد بود.
به گزارش کبنا، این مراسم روز دوشنبه ۱۳خرداد بعد از نماز ظهر و عصر در حسینیه مسجد امام علی (علیه السلام) شهرک امام حسین(علیه السلام) برگزار می‌شود.


کد مطلب: 410069

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410069/نشست-صمیمی-پیرامون-بیانیه-ی-گام-دوم-انقلاب-یاسوج-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1