کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفتگو با کبنانیوز

آخرین جزییات از فایل صوتی منتسب به رئیس شورای شهر دوگنبدان

10 خرداد 1398 ساعت 0:05

علی‌محمد حبیبی گفت: باید عرض کنم از شنیدن این فایل صوتی که منتسب به من و سید ناصر حسینی رئیس شورای شهر دوگنبدان بوده است بسیار متعجب و شوکه شده‌ام.


به گزارش کبنانیوز طی روزهای گذشته در فضای مجازی  شبکه‌های اجتماعی فایل صوتی منتشر شد که منتشرکنندگان آن را به سید ناصر حسینی رییس شورای شهر دوگنبدان و شخص دیگری به نام حبیبی نسبت دادند.
حبیبی شخصی که از وی به عنوان طرف مقابل رئیس شورای شهر دوگنبدان در این فایل صوتی نام‌برده بود در گفتگو با کبنانیوز در واکنش به این موضوع اظهار کرد: یکی از آموزه‌های مهم تربیتی که مورد تأکید مکتب انسان‌ساز اسلام قرار دارد ضرورت حرمت آبروی دیگران و زود قضاوت نکردن درباره هیچ فرد و اتفاقی است. این موضوع آن‌قدر مهم است که تجاوز به آبروی دیگران جزء بزرگ‌ترین گناهان محسوب شده و از طرف خداوند وعده عذاب الیم داده‌شده است.
وی افزود: باید عرض کنم از شنیدن این فایل صوتی که منتسب به من و سید ناصر حسینی رئیس شورای شهر دوگنبدان بوده است بسیار متعجب و شوکه شده‌ام.
حبیبی تصریح کرد: ارتباط و دوستی من و آقای حسینی به بیش از 15 سال می‌رسد و ارتباطات ما نه‌تنها شخصی بوده بلکه ما از دیرباز دارای رفت‌وآمد خانوادگی بودیم و هنوز هم این صله‌رحم و ارتباطات پابرجاست.
وی عنوان کرد: متأسفانه فرد یا افرادی بر اساس منافع و مطامع شخصی، گروهی دست به این اقدام شنیع و ضد اخلاقی زده‌اند و با تهیه و انتشار این فایل صوتی که حاوی درگیری لفظی شدید و الفاظ بسیار رکیک و زننده بوده آن را به شخص من و آقای حسینی رئیس شورای شهر دوگنبدان نسبت داده‌اند.
حبیبی با تکذیب وجود اختلاف میان وی و حسینی گفت: من هیچ‌گونه اختلافی با آقای حسینی نداشته و ندارم و این فایل صوتی را نیز به‌شدت تکذیب کرده و عنوان کرد: از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیر این موضوع هستم.
وی یادآور شد: اقدامات مقتضی در خصوص برخورد و شناسایی عامل تهیه و انتشار این  فایل صوتی ساختگی  در فضای مجازی توسط مراجع قضایی و انتظامی در دست اقدام است زیرا این اقدام نه‌تنها بازی با آبروی من و رئیس شورای شهر دوگنبدان بوده بلکه بازی با شهرستان گچساران در سطح استان و کشور بوده است.


کد مطلب: 410003

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410003/آخرین-جزییات-فایل-صوتی-منتسب-رئیس-شورای-شهر-دوگنبدان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1