کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

تأکید بر برگزاری باشکوه روز جهانی قدس و سالگرد ارتحال حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد

7 خرداد 1398 ساعت 19:16

مراسم روز جهانی قدس در شهر یاسوج، 10 خرداد ساعت 11 صبح از میدان هفتم تیر-خیابان طالقانی خیابان مسجد صاحب الزمان به طرف مصلی برگزار و ابراهیم عزیزی معاون راهبردی قوه قضاییه سخنران این مراسم است.


معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بر برگزاری باشکوه مراسم روز جهانی قدس و سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) تأکید کردند.
 سید محمدکاظم نظری ظهر روز (سه شنبه 7 خرداد ماه 98) در نشست کمیته مراسم ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس و 14 خرداد سالروز ارتحال حضرت امام(ره) گفت: خرداد ماه‌ حماسه و رویدادهای مهم از جمله در چهاردهم و پانزدهم است که قیام خونین 15 خرداد منشا تحولات مهم در تاریخ ایران انقلاب اسلامی است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به سالروز ارتحال حضرت امام(ره) اشاره کرد و افزود: در چند سال اخیر به دلیل تقارن 14 خرداد با ماه رمضان هیچ اعزامی به مرقد امام نداشتیم و به صورت استانی مراسماتی برگزار کردیم که مراسم امسال باشکوه برگزار شود.
وی با بیان اینکه حضرت امام با به ثمر رساندن و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی تحول تاریخی در ایران ایجاد کرد، گفت: یاد و خاطره حضرت امام و اندیشه ها و آرمان های ایشان گرامی داشته شود.
این مسوول تصریح کرد: به دلیل تعطیلات چند روزه و همچنین احتمال عید سعید فطر مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام یک روز زودتر برگزار و موجب برگزاری باشکوه و حضور گسترده مردم خواهد بود.
نظری در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اهمیت روز جهانی قدس گفت: اهمیت روز جهانی قدس و ضرورت شرکت در راهپیمایی این روز به نحوه مطلوبی توسط رسانه‌ها اطلاع رسانی شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مقاومت ملت فلسطین با تاسی از انقلاب اسلامی ایران است، گفت: روز قدس امسال علاوه بر حمایت از مردم فلسطین، ابراز انزجار از رژیم صهیونیستی اعلام نارضایتی از طرح معامله قرن است.
این مسوول با اشاره به اینکه مردم ایران و استان با وجود مشکلات معیشتی همیشه در صحنه بوده و حضور گسترده‌ای خواهند داشت از همه مردم و مسوول برای حضور گسترده و باشکوه در مراسم روز جهانی قدس تأکید کرد.
در ادامه حجت الاسلام سید جواد خاضع گفت: امسال چهلمین سال نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌نام روز جهانی قدس توسط حضرت امام است و این روز یادگار ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح معامله قرن توسط آمریکا گفت: طرح این موضوع روز جهانی قدس امسال را حساستر کرده است.
وی عنوان کرد: یکی از سیاست‌های آمریکا در خاورمیانه تضعیف کشورها در راستای تقویت رژیم صهیونیستی است و معامله قرن در همین راستا است، ضمن اینکه فشارهای اقتصادی به ایران هم برای کمک به اسرائیل است.
این مسوول خاطرنشان کرد: مراسم روز جهانی قدس در شهر یاسوج، 10 خرداد ساعت 11 صبح از میدان هفتم تیر-خیابان طالقانی خیابان مسجد صاحب الزمان به طرف مصلی برگزار و ابراهیم عزیزی معاون راهبردی قوه قضاییه سخنران این مراسم است.
خاضع خاطرنشان کرد: مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) هم ساعت 11 روز دوشنبه 13 خرداد در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار و سخنران این مراسم اعلام می‌شود.


کد مطلب: 409946

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409946/تأکید-برگزاری-باشکوه-روز-جهانی-قدس-سالگرد-ارتحال-حضرت-امام-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1