تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۴۰۹۴۰۴
بعد از انتشار خبری مبنی بر تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

صیدالی: استاندار کهگیلویه و بویراحمد شدنم، شایعه است

۲
۰
صیدالی: استاندار کهگیلویه و بویراحمد شدنم، شایعه است
کبنا ؛ساعتی قبل متنی به شرح زیر در فضای مجازی به سرعت منتشر یافت مبنی بر اینکه هوشنگ صیدالی مدیرعامل فعلی شرکت نفت و گاز گچساران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌شود. که صیدالی این خبر را تکذیب کرد و گفت: نمی‌دانم با هیچ هدفی این خبر منتشر شده است.
متنی که در فضای مجازی بدین شرح بود: «پس از آنکه احتمال رفتن علی محمد احمدی از کهگیلویه و بویراحمد قوت گرفته است منابع خبری موثق خبر از آن داده‌اند که هوشنگ صیدالی مدیر عامل نفت و گاز گچساران و مدیر عامل سابق شرکت گاز استان گزینه مورد اجماع برای جایگزینی وی است و در صورت قطعی شدن رفتن احمدی، سکاندار استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد. هوشنگ صیدالی از مدیران بومی استان است که توانسته رزومه قوی وقابل قبولی از خود ارائه دهد و به همین سبب مورد اجماع رجال و جریانات سیاسی کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد.»
هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، انتشار خبر استاندار کهگیلویه و بویراحمد شدن خود را شایعه‌ای بی اساس خواند.
صیدالی تاکید کرد که انتشار خبر استاندار کهگیلویه و بویراحمد شدن وی شایعه‌ای بیش نیست و از اساس این خبر نادرست و کذب است.
وی گفت: هدف طراحان و منتشرکنندگان این خبر را نمی‌دانم اما این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: تاکنون هیچ مصاحبه و یا صحبتی در این زمینه با بنده نشده و واقعاً نمی‌دانم چرا این خبر اینگونه راجع به بنده منتشر شده است.
به گزارش کبنا، فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد صاحب خبرهای ضد و نقیض زیادی است و هر کسی جملاتی را تحت عنوان «خبر» منتشر می‌کند. اخیراً هم شایعه شده که يوسف باقري، سعيد غلامي و فرهاد جعفري و كردلو جایگزین صیدالی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

توت نده
Iran, Islamic Republic of
کاش اگر دکتر احمدی می خواه برود لا اقل جنابعالی باشی . چونکه شما دنبال مافیا . قدرت . پارتی بازی و طایفه گری نیستی و معتقد به حلال ، حرام . درک جوانان و توانایی های هر منطقه ای با خبری .
رانت !
Iran, Islamic Republic of
فکر نکنم رخ بده
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1