کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بعد از انتشار خبری مبنی بر تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

صیدالی: استاندار کهگیلویه و بویراحمد شدنم، شایعه است

16 ارديبهشت 1398 ساعت 17:27

هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، انتشار خبر استاندار کهگیلویه و بویراحمد شدن خود را شایعه‌ای بی اساس خواند.


ساعتی قبل متنی به شرح زیر در فضای مجازی به سرعت منتشر یافت مبنی بر اینکه هوشنگ صیدالی مدیرعامل فعلی شرکت نفت و گاز گچساران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌شود. که صیدالی این خبر را تکذیب کرد و گفت: نمی‌دانم با هیچ هدفی این خبر منتشر شده است.
متنی که در فضای مجازی بدین شرح بود: «پس از آنکه احتمال رفتن علی محمد احمدی از کهگیلویه و بویراحمد قوت گرفته است منابع خبری موثق خبر از آن داده‌اند که هوشنگ صیدالی مدیر عامل نفت و گاز گچساران و مدیر عامل سابق شرکت گاز استان گزینه مورد اجماع برای جایگزینی وی است و در صورت قطعی شدن رفتن احمدی، سکاندار استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد. هوشنگ صیدالی از مدیران بومی استان است که توانسته رزومه قوی وقابل قبولی از خود ارائه دهد و به همین سبب مورد اجماع رجال و جریانات سیاسی کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد.»
هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، انتشار خبر استاندار کهگیلویه و بویراحمد شدن خود را شایعه‌ای بی اساس خواند.
صیدالی تاکید کرد که انتشار خبر استاندار کهگیلویه و بویراحمد شدن وی شایعه‌ای بیش نیست و از اساس این خبر نادرست و کذب است.
وی گفت: هدف طراحان و منتشرکنندگان این خبر را نمی‌دانم اما این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: تاکنون هیچ مصاحبه و یا صحبتی در این زمینه با بنده نشده و واقعاً نمی‌دانم چرا این خبر اینگونه راجع به بنده منتشر شده است.
به گزارش کبنا، فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد صاحب خبرهای ضد و نقیض زیادی است و هر کسی جملاتی را تحت عنوان «خبر» منتشر می‌کند. اخیراً هم شایعه شده که يوسف باقري، سعيد غلامي و فرهاد جعفري و كردلو جایگزین صیدالی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران می‌شود.


کد مطلب: 409404

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409404/صیدالی-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-شدنم-شایعه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1