تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب : ۴۰۸۸۵۷

دستگیری قاتل یک تبعه افغان در گچساران

۲
۰
دستگیری قاتل یک تبعه افغان در گچساران
کبنا ؛سرهنگ سيد محمد موسوي در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح این خبر گفت: در پي اطلاع واصله از اهالي روستاي سربيشه شهرستان گچساران مبني بر پيدايش جسد جوانی در باغات زراعی این روستا ، ماموران پاسگاه امامزاده جعفر به محل اعزام شدند .
وی افزود : در مشاهده جسد فردي حدوداً 22 ساله از اتباع افغاني که آثار خراشيدگي و زخم بر روي سينه سمت چپ مشهود و بر روي زمين افتاده بود،با تایید عوامل اورژانس مبنی بر فوت ، اقدامات قانونی و هماهنگی بامرجع قضایی به صورت ویژه انجام گرفت .
فرمانده انتظامي شهرستان گچساران در ادامه اظهار داشت:بررسي هاي ميداني و تحقيقات گسترده در اين زمينه توسط مأموران مشخص شد؛ مقتول فردی 22 ساله و تبعه افغان ، در باغ شخصي به عنوان کارگر و نگهبان بوده است.
این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: با توجه به حساسيت موضوع با هماهنگی مرجع قضايي ، با اقدامات ويژه ميداني و تلاش مضاعف و استفاده از شگردهاي پليسي ، قاتل شناسايي و کمتر از 4 ساعت دستگير که ضمن اعتراف صریح به ارتکاب قتل ، پرونده اي در اين خصوص تشکيل که به همراه متهم جهت رسيدگي تکميلي در اختيار پليس آگاهي قرار گرفت.
فرمانده انتظامي شهرستان گچساران در پايان ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم ،از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه جرايم و ناهنجاري هاي اجتماعي در شهرستان از طريق تلفن 110به پليس اطلاع تا در کمترين زمان ممکن نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ممو
Iran, Islamic Republic of
اخه این هم شد خبر
قاتل کیه ایرانیه یا افغانی
مهم اینه که بدونیم قاتل کیه
عطایی
Iran, Islamic Republic of
بله یه افغانی قاچاقی بیادایران اشتغال کارگرایرانی باشدبخورکیف کنه کارگرای ایرانی هم ببکارازطرف دیگه باچماق ازپشت سرایرانی بزنه فرارکنه ایرانی هم هیچی نگه توکشورخودت باچماق کتک افغانی خوردالله واعلم بایدتشخیص دادمقصرکیست شایدایرانی ناراحتی اعصاب داشته البته پیش میادخدابهترمیدونه ایرانی رابی ارزش نکنیددرضمن تاآنجاکه اطلاع داریم خودش معرفی کرده کسی دستگیرنکرده کمی فکربرادرانه کنیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1