کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از طریق برپایی 5پایگاه امدادرسانی صورت خواهد گرفت؛

یاری رسانی و همدلی خانواده شرکت نفت و گاز گچساران به سیل زدگان

18 فروردين 1398 ساعت 23:38

به منظور امدادرسانی به مناطق سیل زده ۵ پایگاه در مکانهای مختلف منطقه شرکت نفت برقرار گردید که کارکنان و خانواده های صنعت نفت گچساران می توانند کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را در این مکانها به سیل زدگان اهدا کنند.


هوشنگ صیدالی ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان کشور از برگزاری جلسه فوق العاده این شرکت، ویژه جمع آوری کمک های کارکنان و خانواده های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خبرداد و گفت: این شرکت براساس لیست اقلام مورد نیاز برای کمک به سیل زدگان شمال و جنوب کشور آماده دریافت کمک های مردمی کارکنان و خانواده های انها می باشد.
شایان ذکر است  ۵ پایگاه در مکانهای مختلف منطقه شرکت نفت برقرار گردید که کارکنان و خانواده های صنعت نفت گچساران می توانند کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را دراین مکانها اهدا کنند.
صیدالی ابراز داشت: امیدواریم در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانیم کمکهای مردمی کارکنان همیشه در صحنه صنعت نفت گچساران و خانواده های آنها را توسط ستاد ،جمع آوری و به مناطق سیل زده شمال و جنوب کشور ارسال نماییم.
مکانهای جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و خانواده های آنها از تاریخ ۱۷ فروردین ۹۸ از ساعت ۹ صبح الی ۲۲ در مکانهای ذیل دایرمیباشد
۱. اداره مرکزی نفت گچساران ۲.پارک ایران بستر ۳.محوطه پارکینگ امور فرهنگی و هنری ۴. مسجد امام حسین (ع) کوی طالقانی ۵.محوطه فروشگاه رفاه ( پارکینگ اتوبوسرانی ) لازم به توضیح است شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران بنا به وظایف اجتماعی، از بدو ورود سامانه های پربارش به کشور آمادگی خود را برای کمک به مناطق مختلف اعلام و در استانهای حوزه فعالیت خود کمکهای شایانی ارائه نموده است


کد مطلب: 408468

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408468/یاری-رسانی-همدلی-خانواده-شرکت-نفت-گاز-گچساران-سیل-زدگان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1