کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا:

قیمت انواع شن و ماسه در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد (+ جزئیات)

18 فروردين 1398 ساعت 15:04

مدیرکل دفترفنی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قیمت مصوب شده برای مصالح شن و ماسه قیمت مصرف کننده است و هرگونه افزایش قیمت دال بر اینکه کارخانه دار کار مازادی روی مواد انجام داده باشد تخلف محسوب شده و قابل قبول نیست.


مدیرکل دفتر فنی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با اعلام نهایی قیمت شن و ماسه در این استان، گفت: پیش از این کارخانه‌های شن و ماسه و سنگ شکن افزایش قیمت‌های خودسرانه‌ای را انجام داده بودند، که با پیگیری‌های استانداری، دادستان مرکز استان، دستگاه‌های نظارتی این موضوع حل و فصل شد.
هجیر افشون بیان داشت: بر اساس جلساتی که در اسفندماه برگزار شد، در تاریخ 6 اسفندماه کمیته‌ای تشکیل شد، آنالیز و بررسی قیمت سنگ شکن‌ها در این کمیته صورت گرفت و پس از اخذ استعلام قیمت از استانهای همجوار، در دفتر فنی استانداری جلسه‌ای تشکیل و قیمت واحدی تعیین شد.
وی در تشریح قیمت‌های تعیین شده گفت: ماسه شسته 20 هزار تومان، قیمت ماسه شکسته 18 هزار تومان، انواع شن نخودی و بادامی 14 هزار تومان، بیس 15 هزار تومان و ماسه بادی 12 هزار تومان قیمت گذاری شد که این قیمت به دستگاه‌های متولی ابلاغ شده و کارخانه دارها موظف هستند این قیمت را اعمال کنند. قیمت پیش بینی شده قیمت مصرف کننده است که همراه با هزینه بارگیری، هزینه باسکول، ارزش افزوده 9 درصدی و ... است و هیچ افزایش قیمتی دال بر اینکه کارخانه دار کار مازادی روی مواد انجام داده باشد قابل قبول نیست.
مدیرکل دفترفنی استانداری در انتها گفت: در بحث حمل مصالح شن و ماسه نیز کمیته‌ای با محوریت حمل و نقل پایانه‌ها مشخص شده است که فردا اولین جلسه را با حضور کارشناسان ما و کارشناسان حمل و نقل پایانه‌ها برگزار می‌کنیم، این جلسات برای ایجاد شفافیت و مشخص شدن قیمت حمل و نقل برای مصرف کننده‌ها و دستگاه‌های متولی است.


کد مطلب: 408451

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408451/قیمت-انواع-شن-ماسه-کهگیلویه-بویراحمد-اعلام-جزئیات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1