تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب : ۴۰۸۲۵۴
در گفتگو با کبنا مطرح شد

قطع شدن آب بیش از 30 روستا در چاروسا «کهگیلویه»/راه های روستایی که همچنان مسدود است/«آقای استاندار» شخصا به چاروسا بیاید

۱
۰
قطع شدن آب بیش از 30 روستا در چاروسا «کهگیلویه»/راه های روستایی که همچنان مسدود است/«آقای استاندار» شخصا به چاروسا بیاید
کبنا ؛رئیس شورای شهر قلعه رئیسی در گفت و گو با کبنا از قطع شدن آب آشامیدنی بیش از 30 روستا از توابع بخش چاروسا از جمله روستای کل بازار،دره خواجه،سر دره امام زاده جعفر و...از دیروز صبح تا اکنون خبر داد و اظهار کرد:شدت بارندگی به حدی است که آب، لوله های اصلی را با خود برده است،مردم روستاها مرتب تماس می گیرند و برخی می گویند لوله های اب 6 ماه پیش هم مشکل داشت. حسن ارمند عنوان کرد:اگر چه کار آبرسانی سیار توسط آبفار صورت می گیرد ولی مشکلات همچنان پا برجاست و ارباب رجوع ها مرتب تماس می گیرند.
آرمند با اشاره به اینکه بسیاری از راه های ارتباطی روستاهای چاروسا از جمله روستای کوه پنبه،دارگنجی،گندمکار و...همچنان مسدود است، افزود:کار بازگشایی جاده های روستایی که نزدیک شهر بودند را با لودر شهرداری انجام دادیم،
اداره راهداری نیز یک دستگاه لودرفرستاده است ولی از دیروز صبح تا الان قول یک گریدر را داده بود که هنوز نرسیده است و بیشتر راه های ارتباطی روستاهایی که نزدیک شهر بود را با لودر شهرداری باز کردیم.
وی با بیان اینکه :علاوه بر قطعی آب30 روستا،مسدود شدن راه های مواصلاتی روستاها ،زمین های کشاورزی مردم که تنها منبع درآمدشان بود و برخی زمین ها هم دارای محصولات بودند،چه در بالا دست و چه پایین دست رودخانه متاسفانه از بین رفتند و خسارات زیادی وارد شد ،تصریح کرد:با توجه به اینکه بیشترین میزان بارندگی در سطح استان، مربوط به قلعه رئیسی است درخواست داریم آقای استاندار خود یا یکی از معاونین وی از این منطقه بازدید کنند و واقعا بیایند ببینند و مشکلات مردم و خسارات ناشی از سیل اخیر و گذشته را بررسی کنند.
 رئیس شورای شهر همچنین ادامه داد:با توجه به کوهستانی بودن قلعه رئیسی همیشه با کوچکترین بارندگی کل خیابان های سطح شهر دچار ابگرفتگی می شدند،ولی اینبار چند روز پیش از بارندگی جلسه ای با اعضای شورا و شهرداری برای مدیریت بحران داشتیم که با وجودی که بیشترین بارندگی را در سطح استان قلعه رئیسی داشت ولی حتی یک خیابان شهر تخریب نشد و اگر گزاری مربوط به شهر بود هم لودر شهرداری ان را رفع کرد.
وی گفت:شب گذشته تا صبح چند نفر از اعضا شورا و شهرداری یک سمت شهر را مدیریت می کردند وسپاه و بسیج ونیز سمت دیگر شهر را، که باید گفت  نقش بسیج و سپاه در این سیل به خصوص در سطح شهر فوق العاده بود.
ارمند بیان کرد:بخشی از پارک ساحلی و اصلی شهر به خاطر شدت بارندگی و در حریم رودخانه بودن تخریب شد،بلوار ورودی شهر نیز به سمت دهدشت یک قسمت آن کامل تخریب شد و امکان عبور و مرور نیست.
رئیس شورای شهردر پایان مطرح کرد:از حضور فرمانده سپاه کهگیلویه سرهنگ محقق زاده به چاروسا با شروع بارندگی و همکاری های شبانه روزی و همچنین حضورنیکبخت  فرماندار کهگیلویه که در اسرع وقت به چاروسا قدردانی می کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
شهرچقدربزرگ است که به دوقسمت تقسیم شد؟
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1