کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران:

واکنش رئیس شورای شهر یاسوج به صحبت‌های «نستهن مقدم»؛ طرح مسائل حاشیه‌ای هیچ سودی برای ما ندارد

20 اسفند 1397 ساعت 11:38

شهرداری یاسوج و شورای اسلامی شهر از هیچ تلاشی برای ساماندهی و تظنیف ورودهای شهر فروگذاری نمی‌کند. و همه باید برای آبادانی و پیشرفت شهر و استان‌مان دست به دست هم دهیم و پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و نادرست هیچ سودی برای ما ندارد.


رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتشار اظهاراتی منتسب به شهردار یاسوج در پاسخ به صحبت‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: حرف‌های که رسانه‌ها از زبان شهردار یاسوج انتشار داده‌اند، تکذیب شد. آقای شهردار یکی از نیروهای فرهیخته است و امکان ندارد که همچنین مطالبی را می‌زد.
به گزارش کبنا، کیوان آشنا صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در شرایط امروز مسوولان باید با همدلی و وحدت در کنار هم باشند تا بتوانیم از مشکلاتی که سد راه جامعه ما هست، عبور کنیم.
وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج نیز در آستانه ایام نوروز اقداماتی خوبی در راستای زیباسازی شهر انجام داده است و همه باید کمک کنیم که انشاالله میزبان خوبی برای مردم در ایام نوروز باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه گفت: شهرداری یاسوج و شورای اسلامی شهر از هیچ تلاشی برای ساماندهی و تظنیف ورودهای شهر فروگذاری نمی‌کند. و همه باید برای آبادانی و پیشرفت شهر و استان‌مان دست به دست هم دهیم و پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و نادرست هیچ سودی برای ما ندارد.
آشنا تاکید کرد: شهردار یاسوج همچنین حرف‌های را نزده بود.


کد مطلب: 407872

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407872/واکنش-رئیس-شورای-شهر-یاسوج-صحبت-های-نستهن-مقدم-طرح-مسائل-حاشیه-ای-هیچ-سودی-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1