کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مدیرعامل شرکت نفت گچساران صورت گرفت؛

کاشت 40 نهال در پارک کارگری صنعت نفت گچساران

15 اسفند 1397 ساعت 21:53

به مناسبت روز درختکاری با حضور مدیرعامل شرکت نفت شهرستان گچساران 40نهال در پارک کارگری صنعت نفت شهرستان گچساران کاشته شد و 140نهال در اختیار عموم مردم قرار گرفت تا در دیگر نقاط شهرستان کاشته شود.


به مناسبت 15 اسفندماه روز درختکاری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، مدیران و جمعی دیگر از رؤسا و کارکنان این شرکت با کاشت ۴۰ اصله نهال درخت در پارک کارگری صنعت نفت ضمن گرامیداشت این روز از ۴۰ سال افتخار و اقتدار کشور به نیکی یاد کردند.
هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت وگاز گچساران در این آیین با اشاره به چهل سال عزت و اقتدار کشورمان از مجموعه صنعت نفت کشور به عنوان شریان حیاتی و اقتصادی و سمبل ایستادگی در کشور یاد کرد. صیدالی افزود با افتخار به گذشته و امید به آینده مسیر روشن خود را در گام دوم انقلاب ادامه خواهیم داد.
وی در ادامه از مجموعه مدیریت خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بعنوان سنگرسازان بی سنگر یاد کرد و گفت هر جا هنری هست نقش همکاران خدمات در آن نمایان است.
صیدالی افزود اشاعه فرهنگ فضای سرسبز و زیبایی همواره باعث نشاط و شادابی می شود و بدون تردید حفاظت هرچه بیشتر از محیط زیست به عنوان یک اصل باید نهادینه شود
شایان ذکر است ۱۴۰ اصله نهال توسط مجموعه مدیریت خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در اختیار عموم مردم قرار گرفت تا در دیگر نقاط شهرستان کاشته شود.


کد مطلب: 407750

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407750/کاشت-40-نهال-پارک-کارگری-صنعت-نفت-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1