کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران:

آخرین جزئیات در باره تیراندازی به رئیس‌کل دادگستری استان تشریح شد / سردار انصاری: اجازه نخواهیم داد که بزهکار خشن به آسایش برسد

14 اسفند 1397 ساعت 23:36

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اقدامات مؤثر انجام گرفته امسال سرقت مسلحانه در استان 100 درصد کاهش یافت.


بیست و هفتمین دیدار مردمی فرمانده نیروی انتظامی استان عصر امروز در مسجد امیرالمومنین(ع) دهدشت برگزار شد.
سردار مهدی انصاری در حاشیه این دیدار از کشف پنج تن و 200 کیلوگرم مواد مخدر در محورهای مواصلاتی و نقاط آسیب‌پذیر استان خبر داد و اظهار داشت: کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافت.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این راستا 350 دستگاه انواع خودروی حامل مواد مخدر توقیف و بیش از یکهزار و 600 نفر قاچاقچی، توزیع کننده و مصرف کننده مواد مخدر دستگیر شد.
وی،افزود: با زحمات و تلاش شبانه‌روزی همکاران اقدامات خوبی نسبت به سایر استان‌ها انجام دادیم و در بحث وقوع جرم در حوزه سرقت استان رتبه سی و دوم در سطح کشور را داریم.
انصاری با بیان اینکه تصادفات جاده‌ای در استان امسال هشت درصد کاهش یافت، افزود: در تصادفات فوتی رتبه 27 کشوری را کسب کردیم.
این مسؤول تصریح کرد: در حوزه جرائم سرقت مسلحانه با زحمات همکاران و پشتیبانی مردم و مرجع قضایی امسال حتی یک سرقت مسلحانه نداشتیم و با کاهش 100 درصدی همراه بود.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه 6 نفر از مهاجمان به رئیس کل دادگستری استان دستگیر شدند، گفت: کشف انگیزه تیراندازی در دست پیگیری است.
سردار انصاری تیراندازی به رئیس کل دادگستری استان که از روی نادانی و جهالت چند جوان اتفاق افتاد با رصد و اقدامات میدانی خوبی که در حوزه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان و همچنین کارآگاهان پلیس آگاهی وجود داشت این افراد شناسایی شدند.
وی با بیان اینکه این افراد چند روزی است دستگیر شدند و به زودی تحویل قانون خواهند شد،افزود:6 نفر در این راستا دستگیر شدند که سه نفر از آن‌ها  در صحنه عملیات بودند و مابقی ارتباط داشتند.
انصاری ادامه داد: ممکن است فرد یا افراد دیگری هم در این رابطه شناسایی شوند.
وی گفت:با توجه به اینکه پرونده مفتوح است پیگیر هستیم علت و انگیزه قضیه کشف شود و قطعا با تلاش دستگاه قضایی به سزای عمل خود خواهند رسید.
وی با بیان اینکه در بحث جرائم خشن کمر همت بسته‌ایم و اجازه نخواهیم داد جرم خشنی در استان به وقوع بپیوندد و بزهکار در این حوزه به آرامش و آسایش برسد،گفت:سه مورد جرایم خشن امسال در سطح استان به وقوع پیوست که در مدت زمان کوتاه از وقوع جرم بزهکاران دستگیر شدند.
این مسؤول یادآور شد: سارقان مسلح طلافروشی‌ها در گچساران و بویراحمد در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر شدند و به مجازات رسیدند.
انصاری تیراندازی به ساختمان دادگستری گچساران  را مورد اشاره قرار داد و افزود: کمتر از 48 ساعت از وقوع جرم با همکاری دادستان شهرستان و سربازان گمنام امام زمان فردی که اقدام به بزه کرده بود دستگیر شد.


کد مطلب: 407722

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407722/آخرین-جزئیات-باره-تیراندازی-رئیس-کل-دادگستری-استان-تشریح-سردار-انصاری-اجازه-نخواهیم-بزهکار-خشن-آسایش-برسد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1