کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

عاملان تیراندازی به رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در آینده نزدیک اعلام می‌شود

14 اسفند 1397 ساعت 9:30

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستگیری عوامل تیراندازی به مجتمع مسکونی کارکنان دادگستری گچساران اضافه کرد: در آینده‌ای نزدیک و پس از تکمیل پرونده، عامل یا عاملان تیراندازی به رئیس کل دادگستری استان از طریق رسانه ملی اعلام می‌شود.


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آینده‌ای نزدیک پس از تکمیل پرونده عامل یا عاملان تیراندازی به رئیس کل دادگستری استان اعلام می‌شود.
به گزارش کبنا، سردار مهدی انصاری در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای امسال تاکنون 5 تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان‌های مختلف استان و محورهای مواصلاتی کشف شد که این میزان مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل 16درصد افزایش داشت.
وی اظهارکرد: مواد کشف شده شامل تریاک، شیشه، حشیش و هروئین بوده است.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این مدت یک هزار و 600قاچاقچی، توزیع کننده و مصرف کننده مواد مخدر دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: 305خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند .
سردار انصاری وضعیت شاخص‌های امنیتی در استان را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: در زمینه وقوع نزاع دسته جمعی رتبه 33 و درزمینه سرقت در رتبه 32کشور هستیم.
وی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر جزو اولویت‌های پلیس این استان است، ادامه داد: در این زمینه با هیچ کسی تعارف نداریم و قاطعانه ورود می‌کنیم.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستگیری عوامل تیراندازی به مجتمع مسکونی کارکنان دادگستری گچساران اضافه کرد: در آینده‌ای نزدیک و پس از تکمیل پرونده، عامل یا عاملان تیراندازی به رئیس کل دادگستری استان از طریق رسانه ملی اعلام می‌شود. ( ایسنا)


کد مطلب: 407691

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407691/عاملان-تیراندازی-رئیس-کل-دادگستری-کهگیلویه-بویراحمد-آینده-نزدیک-اعلام-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1