تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۴۰۷۶۲۸
کبنا گزارش می‌دهد

ابهام در شرایط انتخابات مجلس و امکان حضور محمد موحد در انتخابات

۶
۰
ابهام در شرایط انتخابات مجلس و امکان حضور محمد موحد در انتخابات
کبنا ؛در جلسه علنی امروز ( یکشنبه 12 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی نمایندگان در جریان اصلاح قانون موادی از قانون انتخابات ضمن تصویب طرح استانی شدن انتخابات مجلس با پیشنهاد حسن امیری خامکانی نماینده زرند مبنی بر اینکه هر فرد حق دارد که سه دوره پیاپی نماینده مجلس شود ولی یک دوره باید از انتخابات مجلس کناره گیری کند موافقت کردند.
 احتمالاً در روزهای آینده زوایای بیشتری از این طرح روشن شود ولی بر خلاف تصور ابتدایی که به نظر می‌رسید این طرح مانعی برای حضور محمد موحد در انتخابات باشد با فرجه‌ای که در آن در نظر گرفته شده است احتمالاً محمد موحد می‌تواند در انتخابات شرکت کند.
البته محمد موحد پنج دوره متوالی در مجلس حضور داشته است و در دوره نهم رد صلاحیت شد و در قبل نتوانست آراء لازم برای حضور در مجلس را به دست بیاورد.
 اینکه اساساً هدف از این طرح چیست روشن نمی‌باشد به‌ویژه که در آمده است یک فرد بعد از سه دوره متوالی و یک دوره کناره گیری مجدداً فرصت نامزدی در انتخابات را دارند.
استانی شدن انتخابات و احیاناً منع قانونی حضور محمد موحد در انتخابات می‌تواند آبستن اتفاقات و تحولات جدید و حساسی در صحنه انتخابات استان باشد.
به گزارش کبنا، جلسه علنی امروز یکشنبه 12 اسفند ماه 97، برگزار شد که نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز – یکشنبه- مجلس شورای اسلامی در هنگام بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد الحاقی حسین امیری خامکانی نماینده زرند به این طرح با ۱۳۴ رای موافق، ۹۵ رای مخالف و هفت رای ممتنع از ۲۲۴ نماینده حاضر موافقت کردند.
نمایندگان تصویب کردند: هر فرد حق دارد می تواند سه دوره پیاپی نماینده مجلس شود ولی یک دوره باید از انتخابات مجلس کناره گیری کند.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
Iran, Islamic Republic of
میگم مدیر کبنا چرا چنین مطالبی را مینویسید واقعا یا نمی توانید مطالب و یه مصوبه را تحلیل و تفسیر کنید یعنی بلد نیستید یا که میخواهید بر علیه موحد تبلیغ منفی راه بیندازید که مطمئن باش نمی توانید چون مردم دیگه گول دور قبل را نمی خورند مصوب کردند سه دور متوالی بعدش یک دور استراحت مجددا میتونه ثبت نام کنه دقیق مثل ریاست جمهوری که دو دور میتونه بعدش استراحت مجدد میتونه ثبت نام کنه خب این کجاش دور زدن داره که شما می خواهید مردم را ... اینو بدون خوانندگان شما اکثرا با سواد هستند و خودشون مطالب را از طریق فضای مجازی و تلفن همراه همه مسائل را رصد میکنند پس الکی خودتون اذیت نکنید
روزخوش
Iran, Islamic Republic of
با سلام، حاج آقا موحد یک روحانی می باشند. اگر دوست ندارید یکی از پیشوند های یک روحانی را برای ایشان به کار ببرید( حاج آقا، حجت السلام و ... ) لااقل پیشوند آقا فک کنم خیلی درخواست زیادی نباشه. ادب در نوشتار نشانه ای از ادب نویسنده است. با تشکر
ئ
Iran, Islamic Republic of
مجلس ودولتی که نتوانند کاری برای مردم کنند برای چی هست
Iran, Islamic Republic of
کبنا شلوغش نکن الکی الکی تیتر میزنی ک چی....
خودت میدونی اما اعمدا جور دیگ مطلب میذاری
گفته سه دوره میتونن بعد دوره چهارم نه پنجم میتونن یعنی بعد از سه دوره استراحت اجباری دارند. من مخالف موحدم
سعیدی
Iran, Islamic Republic of
الآن موحدیون میگن طرح اولیه و طرح استانی شدن امجلس برای جلوگیری از حضور سناتور بوده است . توهم تاکجا !!!
بی خیال
Iran, Islamic Republic of
کبنا خیییلی نگران عدم حضور موحده!!!!!
بابا رسانه باید مخاطب را به پیشرفت، به جلو رفتن تشویق کنه نه به ارتجاع و عقب گرد!!!
واقعا در این چهل سال کهگیلویه عقیم بود تا از میان این همه تحصیلکرده و متخصص و فرهیخته، همچنان باید منتظر کاندیدای دهۀ 60باشید!!؟ ن والقلم...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1