کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نمازجمعه کبگیان مطرح شد

کشور به مدیران توانمند و با انگیزه برای رفع مشکلات کنونی نیاز دارد

10 اسفند 1397 ساعت 20:01

امام جمعه کبگیان گفت:کسانیکه به بهانه مسئلهٔ هسته ای ماتحاریم متعددوضع می کنندحالابادست خودقرادادساخت نیروگاه هسته ای برای رژیم کودک کش آل سعودرامی نویسند،همان بی اعتمادهائی هستندکه دنبال،پرکردن جیبشان ازکیسه خلیفه سعودی اند.


امام جمعه کبگیان با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: کشور به مدیران توانمند و با انگیزه برای رفع مشکلات کنونی نیاز دارد.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه 10 اسفند 1397 چیتاب با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به نگاه دین اسلام به مقوله طبیعت گردی گفت: اهمیت به موضوع احترام به طبیعت در مکتب اسلام بیش از مکتب‌های دیگر تاکید شده و در قرآن کریم بیش از 700 آیه به اهمیت منابع طبیعی پرداخته که بشر با در نظر گرفتن این ارزشها به نظم آفرینش پی می‌برد.
وحدانی‌فر با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری درباره ادامه راه انقلاب گفت: بیانیه معظم له منشور راهبردی و نتیجه راهی کاملا عملیاتی است که مدیران خاصه مسئولان اجرائی کشور باید در کانون توجه و اقدام داشته باشند.
وی افزود: ابعاد مختلف این بیانیه گام‌های عملیاتی در زمینه علم و پژوهش شتاب بخشیدن به سرعت پیشرفت علمی با شدت بالا جهت جبران عقب ماندگیها در عرصه فرهنگ اخلاقی کردن محیط زندگی، در خانواده و جامعه جهت سازگاری با کمبودها و در عرصه تقویت استقلال اقتصاد کشور توجه به تولید انبوه و با کیفیت است.
وحدانی‌فر افزود: کشوری موفق خواهد بود که بنیان‌های اجرائی آن کشور در عدم توجه به واردات به واسطه علم و اعتماد به جوانانش با اهمیت به تولید داخلی شکل گیرد.
این خطیب جمعه با اشاره به وضعیت موجود اقتصادی کشور گفت: در شرایط فعلی کشور علاج کار و راه برون رفت از وضعیت موجود فرماندهی مدیران توانمند،کارآمد و باانگیزه در جنگ اقتصادی است زیرا بیش از 84 درصد منابع کشور در اختیار دولت است که با مدیریت درست و دقیق می‌توان نتیجه گرفت.
امام جمعه کبگیان با اشاره به تحولات بین المللی و منطقه‌ای در خاورمیانه هم گفت: سفر بسیار مهم بشار اسد به تهران بعد از تحمل تمام سختی‌ها بود و این تعبیر بسیار رسا و قابل توجهی است که جمال عبدالناصر رئیس جمهور اسبق مصر در دهه 60 میلادی به دلیل مقابله با اسرائیل بعنوان قهرمان عرب نامیده شد ولی الان بشار اسد بعنوان قهرمان عرب نامبرده شد و دلیلش ایستادگی در برابر دشمن و تمام دنیای غرب به مدت بیش از 8 سال است


کد مطلب: 407586

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407586/کشور-مدیران-توانمند-انگیزه-رفع-مشکلات-کنونی-نیاز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1