کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی حکمی:

سکان ایرانسل در دست یک کهگیلویه و بویراحمدی قرار گرفت

1 اسفند 1397 ساعت 16:46

بیژن عباسی آرند به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و دکتر رحمت اله صادقیان به‌عنوان رئیس هیئت مدیره‌ی این شرکت انتخاب شد.


با تصمیم هیئت مدیره‌ی شرکت ایرانسل، مدیرعامل این شرکت بعد از ۱۳ سال تغییر کرد و دکتر بیژن عباسی آرند به‌عنوان مدیرعامل جدید و جایگزین مهندس علیرضا قلمبر دزفولی انتخاب شد. در همین جلسه رحمت اله صادقیان، نماینده‌ی بنیاد مستضعفان و رئیس شورای عالی جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران نیز به‌عنوان جایگزین محمدعلی فرقانی، رئیس هیئت مدیره‌ی ایرانسل شد.
دکتر بیژن عباسی آرند متولد مردادماه سال ۱۳۵۳ در منطقه‌ی چرام کهگیلویه و بویراحمد است. او در سال ۱۳۷۴ در رشته‌ی مهندسی الکترونیک از دانشگاه سراسری شیراز فارغ‌التحصیل شد. وی مدرک کارشناسی ارشد و دکترای خود را از دانشگاه تربیت مدرس تهران در رشته‌ی مخابرات دریافت کرد و در سال ۱۳۸۷ موفق به اخذ مدرک فوق دکترای مخابرات از همین دانشگاه شد.
دکتر بیژن عباسی آرند
۱۸ سال سابقه‌ی مدیریت پروژه، قائم مقامی مدیرعامل، عضویت در هیئت مدیره و مدیریت عاملی شرکت‌های مختلف فعال در حوزه‌ی صنعت الکترونیک، مخابرات و هوافضا بخش اعظم تجربیات کاری و اجرایی دکتر عباسی را تشکیل می‌دهد.
پیش از این مهندس علیرضا قلمبر دزفولی نزدیک به ۱۴ سال مدیرعامل ایرانسل بود. وی از ابتدای راه اندازی پروژه ملی ایرانسل، به‌عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مشغول به کار شد و دستاوردهای زیادی برای این شرکت داشته است. در دوران مدیریت وی، ایرانسل به‌عنوان دومین اپراتور تلفن همراه ایران وارد بازار ارتباطات شد و برای نخستین بار در ایران خدمات اینترنت همراه بر پایه نسل 2.5G و 2.75G تلفن همراه را ارائه داد و خدمات دیگری مانند اینترنت پرسرعت بی‌سیم ثابت مبتنی بر فناوری WiMAX و TDD-LTE را برای اولین بار عرضه کرد.
ایرانسل همچنین پس از دریافت پروانه‌ی ارتقاء شبکه به نسل‌های بالاتر در سال ۱۳۹۳، گسترده‌ترین شبکه‌ی اینترنت همراه نسل‌های 3G و 4G/LTE را ایجاد کرد و در شهریورماه ۱۳۹۶ نخستین آزمایش شبکه‌ی کامل 5G ایران را انجام داد.
ایرانسل در دوره‌ی مدیرعاملی مهندس علیرضا قلمبر دزفولی از سوی وزرای مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان «اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری» و «بزرگ‌ترین اپراتور دیتای ایران» شناخته و معرفی شد.
 


کد مطلب: 407363

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407363/سکان-ایرانسل-دست-یک-کهگیلویه-بویراحمدی-قرار-گرفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1