کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بخشدار دیشموک مطرح کرد:

خدمات این انقلاب در هیچ حوزه ای و به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست/ تقدیر از استاندار و خدمات دولت تدبیر و امید در دیشموک

24 بهمن 1397 ساعت 23:33

بخشدار دیشموک ضمن ارائه گزارش عملکرد دولت تدبیر و امید در مدت اخیر دوره ی مدیریت خود برای دیشموک، گفت: خدمات دولت تدبیر و امید برای مردم قابل تحسین است.


صفا حبیبی بخشدار دیشموک، ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن و شرکت در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ اظهار کرد: امروز مردم باحضور پرشور خود برگ زرین دیگری بر افتخارات در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند

حبیبی به دستاوردهای انقلاب برای منطقه دیشموک اشاره و خاطرنشان کرد: این انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل ار انقلاب نیست و این انقلاب خدمات زیادی را برای مردم ارایه داده است.

وی ضمن ارائه گزارش عملکرد دولت تدبیر و امید در مدت اخیر برای دیشموک، گفت: خدمات دولت تدبیر و امید برای مردم قابل تحسین است.

حبیبی با بیان اینکه مردم قدرنظام را بدانند و مسوولان هم موظف برخدمت به مردم و قدردانی از ولی نعمتان هستند، گفت: خدمات این دولت در حوزه های مختلف برای مردم قابل تقدیر است.

بخشدار دیشموک گفت: خدمات نظام در دولت های قبل قابل تقدیر است.

بخشدار دیشموک خدمات ارائه شده به مردم را مدیون نظام و تلاش و پیگیری استاندار و معاونان و مسوولان ارشد استان و شهرستان هستیم.

حبیبی با اشاره به فعال شدن پروژه های نیمه فعال استان بویژه دیشموک در مدت فعالیت دکتر احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ گفت: بدون شک فعال شدن و دراستانه ی افتتاح قرار گرفتن بسیاری از پروژه و طرح هاط نیمه فعال و راکد منطقه را از جانب پیگیری های مصرانه و مدیریت استاندار هستیم و در این راستا از دکتر احمدی نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

حبیبی همچنین از مدیران کل استان و مجموعه ی مسوولان استان بابت همکاری در جهت رفع مشکلات منطقه دیشموک؛ تقدیر و سفرهای استاندار و فرماندار به دیشموک را به فال نیک گرفته و اذعان کرد: این سفرها مثمر ثمر و باعث رفع بسیاری از مشکلات است.

بخشدار دیشموک، خدمات ارائه شده در عرصه های مختلف از جمله بهداشتی، عمرانی و…. را در این دولت قابل تحسین و تقدیر عنوان و گفت: با توجه به عمق محرومیت در دیشموک؛ امیدوارم روند ادامه ی همکاری های مسوولان در جهت خدمت به مردم دیشموک؛ ادامه داشته باشد.

حبیبی با بیان اینکه خدمات ارایه شده بعد از انقلاب به مردم را چندبرابر قبل انقلاب عنوان و اذعان کرد: در بخش راه، حمل و نقل، مدرسه و اموزش و بهداشت و …. و همه ی عرصه و حوزه ها؛ حتی قبل از انقلاب در دیشموک اثری نبود، ولی بعد از انقلاب پیشرفت و توسعه ی شگرفی بوجود امد.

بخشدار دیشموک به پروژه های فعال بخش دیشموک گریزی زد و گفت: به برکت نظام و انقلاب و تلاش مسوولان دولت تدبیر و امید در همین دهه ی مبارک فجر پروژه و طرح هایی فعال و در حال کار بوده و برخی پروژه ها از جمله سالن ها و چمن ورزشی و بستردرمانی بزودی افتتاح خواهد شد.

حبیبی گفت: خدمات ارائه شده این انقلاب در هیچ حوزه ای و به هیچ وجه قابل مقایسه با زمان قبل از انقلاب نیست و همه ی ما قدردان نظام و انقلاب و رهبری هستیم.

بخشدار دیشموک گازرسانی به دیشموک و قلعه رییسی را از بزرگترین خدمات دولت و مسوولان به مردم معرفی و گفت: در بحث کمیته امداد و بهزیستی و فرهنگ و …. خدمات شایانی برای مردم شده است.

حبیبی ضمن قدردانی از نیروهای استانی که در پستهای مدیریتی و کلان کشور بوده و طرح تحول سلامت که در حوزه ی بهداشت و سلامت انقلاب ویژه ای در این دولت برای مردم شده است؛ خاطرنشان کرد: روکش اسفالت قلعه دختربه چاروسا و دیشموک و اجرای فاز دوم دکل اینترنت جهت توسعه ای اینترنت بخش دیشموک از سوی دولت تدبیر و امید؛ انجام که قابل تقدیر است.

وی همچنین از پیگیری های همه ی مسوولانی که در جهت رفع مشکلات منطقه دیشموک،همکاری دارند، قدردانی بعمل اورده است.

حبیبی متذکر شد: وظیفه ی ما مسوولان خدمت به مردم بوده وان شالله مردم قدردان نظام و انقلاب هستند.
مطا


کد مطلب: 407164

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407164/خدمات-این-انقلاب-هیچ-حوزه-وجه-قابل-مقایسه-قبل-نیست-تقدیر-استاندار-دولت-تدبیر-امید-دیشموک

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1