تاریخ انتشار
جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۴۰۶۷۰۳
در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی مطرح شد

صلواتی: نامه‌‌ی بنده به استاندار اتمام حجت و اطلاعات مدیر آب غیرواقعی بود

۳
۲
صلواتی: نامه‌‌ی بنده به استاندار اتمام حجت و اطلاعات مدیر آب غیرواقعی بود
کبنا ؛امام جمعه قلعه رئیسی گفت: نامه بنده به استاندار و مسئولان از روی اتمام حجت بود، گفتم فردای قیامت حجتی داشته باشم اینکه مدیران و مسئولان چقدر توجه کنند خودشان می دانند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: به زیارت قبور توجه ویژه شود چرا که در دستورات دین توصیه شده مومنین به زیارت قبور بروند و دعا و تلاوت قرآن داشته باشند.
امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه روحیه مردم صدر اسلام در امت ما به وسیله قرآن توسط امام راحل به وجود آمد تاکید کرد: تنها سلاح این ملت ایمان بود و ما با ابزار ایمان پیروز شدیم و این قدرت ایمان بود که یک عده از ملت ما که هیچ نداشتند بر یک امپراتوری بزرگ غلبه کردند مثل صدر اسلام که مسلمین با نیروی ایمان بر امپراتوری روم غلبه کردند و چون مردم برای خدا قیام کردند خداوند متعال آنها را یاری کرد.
وی با بیان اینکه خصوصیت این انقلاب این است که بهار 57 تا به امروز خزان نداشته است تصریح کرد: انقلاب اسلامی تجارت پرسودی برای امت ایران و همه ملت بود و ما برای این انقلاب و نظام هزینه های زیادی دادیم اما صدها برابر آن هزینه منافع برای ما حاصل شده است.
صلواتی خاطرنشان کرد: در گذشته هیچ وقت کشور ما طعم استقلال سیاسی را نه چشیده بود و همیشه دیگران در امورات مختلف دخالت می کردند و همیشه تحت سلطه آمریکا و اسرائیل بودیم.
وی با بیان اینکه در دوران پهلوی ما قدرت نظامی نداشتیم تاکید کرد: امروز نیروهای نظامی ایران، آمریکا را در منطقه خاورمیانه محاصره کرده و قدرت موشکی ایران آمریکا را به هراسی انداخته است.
امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه خاطرنشان کرد: ما امروز در دنیا یک ملت شاخص و اثرگذار هستیم و معادلات جهان بدون ایران حل نمی شود و امروز ملت ما مورد احترام و در دنیای اسلام و عرب امیدها را زنده کرد و امید را در جهان اسلام زنده کرده است و صدای سال 57 ملت ما روز به روز بلندتر و این انقلاب و اسلام کلید دنیا را فتح خواهد کرد.
صلواتی به موضوع استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی هم اشاره و بیان کرد: این موضوع باعث کاهش مشارکت در انتخابات می شود و شهرهای کوچک تاثیر کمتری در انتخاب شدن یا نشدن نمایندگان و احتمال دو قطبی شدن جامعه بسیار بالاست و سطح تنش ها و منازعات سیاسی بالا می رود و رای در مرکز استان اثرگذار می شود و این به شدت جامعه را دو قطبی می کند و هر قدر حوزه انتخابیه وسیعتر می شود تاثیر پول در انتخابات بیشتر و هزینه‌های انتخاباتی افزایش و اگر تا حالا یک نامزد صد میلیون خرج می کرد حالا باید 500 میلیون هزینه کند و مطمئنا هرکس بیشتر خرج کند برنده انتخابات می شود.
وی ادامه داد: افراد متدین و کارآمد و مردمی از گردونه انتخابات حذف خواهد شد که یکی از طراحان این موضوع یکی از دلایل خویش را توجه به مسائل مجلسی به جای مسائل ملی دانستند اما راه حل آن اختیارات بیشتر به استاندارها و شورای های شهر است تا مشکلات مردم را در همان محل برطرف کنند آن وقت است که توقع مردم در همان محل برطرف می شود.
امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب توصیه ها و هشدارهای لازم و راهگشا را برای شرایط امروز ‌کشور در جنگ اقتصادی دادند یادآور شد: متاسفانه توصیه‌ها و هشدارها ی رهبر معظم انقلاب توسط دولتمردان جدی گرفته نشد و اگر دولتمردان به رهنمودهای رهبری عمل می کردند مشکلات کنونی به وجود نمی آمد نقش ضعف های مدیریتی و ساختاری و نظارتی در افزایش مشکلات مردم  از نقش تحریم ها بیشتر است.
وی به مشکلات منطقه چاروسا و صحبت های رئیس آب و فاضلاب شهرستان کهگیلویه اشاره و تصریح کرد: مصیبتی که در این روزها دست از سر مردم بر نمی دارد بی خبری، بی توجهی و غفلت بعضی از مسئولان از مردم است مردم سرمایه نظام هستند و غفلت از مردم بزرگترین آسیب را به نظام و انقلاب می زند و بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی با انقلاب زنده شد و هرچه دارد به برکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دارد.
صلواتی عنوان کرد: بنده به عنوان امام جمعه و به نوعی رابط میام مردم و مسئولان یکی از وظایفم این است که مسئولان را نسبت به درد و رنج و مشکلات مردم  اطلاع دهم و مردم را نسبت به خدمات مسئولان و قدردانی از آنان مطلع سازم در این سالها در منطقه چاروسا درد و مشکلات و محرومیت و ظرفیت ها و پتانسیل ها و راهکارها جهت حل مشکلات مردم شریف این منطقه را فریاد زدم و همیشه خدمات نظام و انقلاب را برای مردم بیان کردم حتی از مدیران کل دعوت نمودم بیایید در نماز جمعه در میان مردم و خودتان از عملکردتان بگوئید.
خطیب جمعه قلعه رئیسی گفت: بنده در شهر قلعه رئیسی ساکن هستم و پروازی نیستم در بین مردم هستم و از نزدیک درد و سختی ها و مشکلات را می‌بینم و لمس می کنم موضوع قطعی آب را در جلسه شورای اداری مطرح کردم با مدیر آب و فاضلاب شهری شهرستان  بصورت پیامک و تلفنی قطعی آب را اطلاع می‌دادم و با مسئول مربوطه در شهر تماس می‌گیرم مستندات همه این ها موجود است.
وی با قدردانی از اقدامات مدیرعامل آب و فاضلاب استان خطاب به مدیر آبفای شهرستان کهگیلویه گفت: اتفاقا حرف های بنده واقعی بود و اطلاعات حضرتعالی غیر واقعی بود.
امام جمعه قلعه‌رئیسی ادامه داد: به این باورم اگر مدیر انقلابی و قوی و شجاع و مردمی با روحیه جهادی و بسیجی باشد کار به نامه نوشتن و طرح در خطبه‌ها هم نمی‌رسد.
وی در پایان ادامه داد: نامه بنده به استاندار و مسئولان از روی اتمام حجت بود، گفتم فردای قیامت حجتی داشته باشم اینکه مدیران و مسئولان چقدر توجه کنند خودشان می دانند و وجدان کاریشان و خدایشان و حق مردم و نظام و امام و شهیدان و ولایت و بنده در حمایت از سرمایه های نظام نامه نوشتم.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید دست افکن
Iran, Islamic Republic of
درود و صد درود برساحت مقدس وپاک ومنره مهندس لدنی نژادمدیر و مدبر و کاربلد...تنهامدیری که اهل زود بندبانمایندگان وسیاسیون نمیباشد...حتی سن وسالتون به جبهه وجنگ هم نمیخوردکه بخوای درموردجنگ صحبت کنی...مهندس لدنی نژادازمدیران ایثارگر وخانواده شهید وخانواده جانبازمیباشند....
]چاروسا
Iran, Islamic Republic of
برخی حرف میزنند تا دیده شوند
کی به کی میگه
Iran, Islamic Republic of
کودکان ؟پیران کارازموده را نصیحت میکنند جمع کن بدبخت کردی مردم رییسی را
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1