کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

500 فرصت شغلی در کهگیلویه و بویراحمد با راه‌اندازی واحدهای راکد

26 دی 1397 ساعت 20:54

۶۶ واحد تولیدی راکد کوچک، متوسط و بزرگ در استان راه‌اندازی شد که با راه‌اندازی این تعداد واحد تولیدی زمینه‌ی ایجاد ۵۰۰ فرصت شغلی در استان فراهم شد.


۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای تأمین سرمایه در گردش طرح‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت کاری در کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در یک‌صد و پنجاه و نهمین نشست ستاد تسهیل رفع موانع تولید استان با اشاره به اینکه این کارگروه از تیرماه سال ۹۴ با تصویب هیئت‌وزیران در استان‌ها آغاز به کارکرده است گفت: در همین زمینه ۱۲۸ کارگروه اصلی برگزارشده که از هزار و ۵۲ مصوبه این کارگروه‌ها تا کنون ۶۳۲ مورد آن اجرایی شده است.
داریوش دیودیده افزود: در همین زمینه ۶۶ واحد تولیدی راکد کوچک، متوسط و بزرگ در استان راه‌اندازی شد که با راه‌اندازی این تعداد واحد تولیدی زمینه‌ی ایجاد ۵۰۰ فرصت شغلی در استان فراهم شد.
وی ادامه داد: دولت تمام توان خود را برای به حرکت درآمدن چرخه‌ی صنعت و تولید به کار گرفته و در این کارگروه مشکلات واحد‌های تولیدی راکد برطرف می‌شود.
گوهرگانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز در این نشست گفت: یک تفاهم‌نامه چهارجانبه میان بانک عامل، سرمایه‌گذار، سازمان صنعت معدن و تجارت و اداره کل منابع طبیعی استان برای حل مشکلات واحد تولیدی شن و ماسه کوهی شهرستان دنا منعقد شد.
رفع مشکلات کارخانه آجر دهدشت و بررسی و رفع مشکلات واحد تولیدی شن و ماسه کوهی دنا از دیگر موارد مطرح‌شده در این نشست بود.


کد مطلب: 406487

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406487/500-فرصت-شغلی-کهگیلویه-بویراحمد-راه-اندازی-واحدهای-راکد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1