تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۰۵۴۵۸
در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

تقدیر سرپرست سابق بنیاد شهید کهگیلویه از مجموعه استانداری/ سوءاستفاده و تخریب از فضای بوجو آمده پذیرفتنی نیست

۵
۱
تقدیر سرپرست سابق بنیاد شهید کهگیلویه از مجموعه استانداری/ سوءاستفاده و تخریب از فضای بوجو آمده پذیرفتنی نیست
کبنا ؛سرپرست سابق بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه گفت: سوءاستفاده و تخریب نیروهای همسو با دولت به‌واسطه مسائل پیش آمده ابداً پذیرفتنی نیست و کاملاً محکوم است.
به گزارش کبنا نیوز، طی تماسی که این پایگاه خبری با سید کمال الدین دولتخواه داشت، وی گفت: اتفاقات چند روز اخیر اگر چه غیر قابل پیش بینی و مورد انتقاد بوده است ولی نباید این اتفاقات سبب بروز اختلاف بیشتر در میان نیروهای سیاسی استان و سوءاستفاده از این فضا شود.
دولتخواه ضمن تقدیر از استاندار، معاون سیاسی و امنیتی و سایر کسانی که در این موضوع پیگیر بودند بیان داشت: بزرگواران زیادی نسبت به این حقیر ابراز محبت داشتند و برخی نیز موضوع را از زاویه مدیریتی و همسویی با برنامه‌های دولت پیگیر بودند که در این میان جناب آقای مرادی مدیرکل حوزه استاندار و جناب پرواز مدیرکل سیاسی و امنیتی و جناب آقای داربام مشاور امور ایثارگران استاندار نهایت محبت و پیگیری را داشتند و جا دارد صمیمانه از همه این عزیزان و هم چنین سپاه پاسداران و ائمه محترم جمعه سپاسگذاری کنم.
دولتخواه به حملات و انتقادات از پرواز به خاطر صحبت‌های وی در مورد عزل خود اشاره کرد و گفت: جناب آقای پرواز بعد از این اتفاقات لطف داشتند و به منزل بنده تشریف آوردند و از موضع سیاست‌های دولت و مجموعه معاونت سیاسی استانداری صحبت‌هایی داشتند که متاسفانه برخی‌ها سعی دارند از این موضوع سوءاستفاده کنند لذا از همه حامیان دولت و دوستانی که نسبت به اینجانب لطف دارند می‌خواهم که در بازی سایر گروه‌ها و کسانی که از ابتدا با این دولت و سیاست‌های آن مخالف بودند قرار نگیرند چرا که تخریب و جوسازی علیه نیروهای همسو و به‌ویژه مدیرکل محترم سیاسی و امنیتی استاندار که از بهترین نیروهای جریانی، جوان و پیگیر هستند کاملاً محکوم و به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
سرپرست سابق بنیاد شهید تغییر و تحول اداری را یک امر معمول در ساختار اداری کشور خواند و ادامه داد: به هیچ وجه از اینکه حکم بنده لغو شده است ناراحت نیستم چرا که مسئولیت در بنیاد شهید را هرگز یک مقام اداری نمی‌دانم و کار در بنیاد شهید صرفاً خدمتگزاری به مقام شهداست و بنده قبل از این حکم و در طول ایام توفیق سرپرستی در بنیاد شهید شهرستان و هم چنین بعد از این با شدت بیشتری خود را خادم این حوزه و شهدا می دانم و از هیچ کوششی فروگذاری نخواهم کرد.
دولتخواه انتقادات خود در جلسه تودیع نسبت به مدیرکل را بیشتر انتقاد و اعتراض یک فرزند شهید نسبت به مدیرکل دانست و تصریح کرد: بنده خوشحالم که صحبت‌های آنروز سبب توجه بیشتر مدیرکل به شهرستان کهگیلویه شده است و در چند روز گذشته نیز شاهد حضور آقای موسوی در شهرستان و دیدار با خانواده شهدای این شهرستان بودیم و کل حرف و توقع ما نیز در گذشته همین بود که آقای مدیرکل توجه بیشتری به کهگیلویه داشته باشد و حالا که مشخص شده است بنده مانع حضور ایشان شده‌ام هر چند علت آنرا نمی‌دانم باید خوشحال بود این مانع برداشته شده است.
وی در پایان ضمن دعوت همگان به همدلی و کمک به دولت گفت: شرایط حساس کشور و استان اقتضا می‌کند همه با همدلی و کمک به آقای استاندار و مجموعه مدیریتی استان به رشد و توسعه استان و شهرستان کمک کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تقوی آبادان
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر سیدکمال دولتخواه مایه آبرو وافتخار سادات . هرچند در حق این برادر عزیز ظلم شد اما طایفه سادات وکهکیلویه به داشتن چنین فرزندی افتخار میکند.
Iran, Islamic Republic of
احسنت اقای دولتخواه
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهد وناظر بدور از هیچ گونه دید سیاسی نه رئیس مرکز بنیاد شهید وامو ایثار گران آقای شهیدی ونه آقای موسوی مدیر کل بنیاد استان به درد بنیاد شهید وامور ایثار گر.به درد بنیاد شهید وامور ایثار گران نمی خورد از محضر مبارک مقام معظم رهبری خاضعانه وخالصانه میخواهیم که نسبت به عزل شهید وانتصاب فردی از جنس ایثار وشهادت که بوی خون وباروت به مشامش رسیده مثل دکتر دهقان رفیق دوست یا سرداران شجاع ونترس دیگر اقدام نماید
Iran, Islamic Republic of
قربون زور برم
سید
Iran, Islamic Republic of
مشکل این عزیزان باشخص آقای دولتخواه نیست... شهید وشهادت وفلسفه جهادوجانبازی میباشد...جناب دولت خواه خون پدرشهیدت وشهداء انقلاب اسلامی روسیاهشان میکند
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1