کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خبر داد:

 مشمولین غایب فراری گچساران دستگیر می شوند

18 آذر 1397 ساعت 18:57

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: دستگیری مشمولین غایب فراری از اولویت پلیس های گچساران می باشد



فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: دستگیری مشمولین غایب فراری از اولویت پلیس های گچساران می باشد.
سرهنگ سید محمد موسوی با بیان اینکه برابر ماده ۵۵۸ مکرر قانون وظیفه ی عمومی کلیه نهاد ها و دستگاه های اجرایی و شرکت های دولتی و غیره دولتی و بانک ها باید همکاری های لازم را در خصوص شناسایی مشمولان غایب با ناجا داشته باشند اظهار داشت: برابر ماده ۶۳ مکرر همین قانون کسانی که به نحوه ی مشمولان غایب و سربازان فراری را در موسسات دولتی و غیره دولتی از قبیل شرکت ها , کار گاه ها،مغازه ها و تعمیرگاها بکارگیری نماینده توسط نیروی انتظامی به محاکم صاله قضایی معرفی و طبق قانون،با انها برخورد میشود.
 وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مشمولان غایب و فراری که از تاریخ فرار و یا غیبت انان بیش از ۸ سال سپری شده باشد میتوانند از امتیاز خرید خدمت استفاده نمایند بیان کرد این دسته از مشمولان با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و تشکیل پرونده اقدام به خرید خدمت خود نمایند .
 موسوی بیان کرد با توجه به اینکه قانون خرید خدمت فقد تا پایان سال ۱۳۹۷ اجرا می شود و مبلغ خرید ان نیز هم به صورت نقد و هم به صورت اقساط قابل پرداخت می باشد بیان داشت: که این فرصت خوبی برای این افراد می باشد تا وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف نمایند.
 فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان گفت: که با توجه به تشدید اقدامات کنترلی توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان مشمولان غایب و فراری شاغل در صنوف و اماکن عمومی شناسایی ، دستگیر تحویل مراجع قضایی می گردند و با احتساب مدت ۶ ماه اضافه خدمت به صورت اجباری به خدمت سربازی اعزام می گردند.
 


کد مطلب: 405199

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405199/مشمولین-غایب-فراری-گچساران-دستگیر-می-شوند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1