کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال نامه‌ای در واکنش به اظهارات اخیر مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

عدل هاشمی‌پور خطاب به استاندار؛ جزء خیانت هیچ معنای دیگری ندارد

18 آذر 1397 ساعت 9:00

آگاه باشید که اگر جناب پرواز آسمان ریسمان بافته، مغلطه و سفسطه نموده و در صدد توجیه عملکرد نادرستش برآید هرگز نباید مورد پذیرش واقع گردد زیرا هیچ مصلحتی، بالاتر از مصلحت مردم نیست.


اظهارات اخیر سید علی پرواز مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در منزل رئیس سابق بنیاد شهید کهگیلویه و برنامه‌های مختلف موجب شده تا نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده خطاب به استاندار نامه‌ی بنویسید.
عدل هاشمی‌پور در این نامه‌ی آورده است که  اغماض و چشم پوشی از خطای کارکنان و زیرمجموعه، از قوانین نانوشته و از ویژگی‌های مثبت یک مدیر موفق و انقلابی است اما در جایی که مصالح نظام و مردم در خطر باشد گذشت و چشم پوشی جز خیانت، هیچ معنای دیگری ندارد.
متن نامه عدل هاشمی پور به شرح زیر است؛

جناب آقای دکتر احمدی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد
 سلام علیکم
 
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) سربلندی مردم و مسئولان در نزد وجدانشان و خدای سبحان را آرزومندم.
در همین راستا بیان نکاتی چند به جهت اهمیت، ضرورت دارد.
امید است همگان با گذر از امیال فرعی در جهت پویایی و تعالی مسیر راستین انقلاب حرکت نماییم.
نیک مستحضرید حفظ وحدت و انسجام موجود در میان مردم و تلاش در جهت استحکام آن، وظیفه همگان به ویژه دلسوزان انقلاب، از الطاف کریمه‌ی الهی، از اهداف و وصایای مؤکد امام راحل و منویات رهبر فرزانه انقلاب است.
بی شک، ایجاد بستر مناسب و زمینه‌ی تحقق این فریضه‌ی مهم، از وظایف ذاتی، اخلاقی و سازمانی هر مسئول و جزء منشور تمامی ادارات، ارگان‌ها، نهادها، دستگاه‌های دولتی، غیر دولتی و سازمان‌های مردم نهاد است و از طرفی تحقق این امر از حقوق اولیه و طبیعی شهروندان بر مسئولان است که می‌بایست راه‌های رسیدن به این مقصود با دقت نظر و برنامه ریزی اصولی، عملیاتی و اجرایی گردند.
 خدای ناکرده حتی اقدامات غیر عمد و ناآگاهانه‌ی مسئولان در عدم تحقق این مهم، گناهی نابخشودنی و عواقب جبران ناپذیری در پی دارد.
لذا درک حساسیت امور وظیفه‌ی مسئولان را صدچندان می‌نماید. به همین منظور خاطر شریف جنابعالی را به تأمل و تعمق در این مقوله مهم، سرنوشت ساز و حیاتی که بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز است، معطوف می‌دارم.
چراکه هم دفع ضرر احتمالی عقلا واجب است و هم مردم این خطه از ایران اسلامی در استقرار و استمرار جمهوری اسلامی خاصه وحدت عمومی مردم، پیشگام بوده و هزینه‌های لازم را حتی فراتر از وسع و انتظار، به پای شجره‌ی طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار و تقدیم نموده‌اند.
بنابراین جلوگیری از آنچه که بر خلاف این اهداف عالیه در حال شکل گیری و انجام باشد را تکلیف خویش می دانم.
متأسفانه مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد بدون توجه به مقوله‌ی فوق و بدون اعتنا به جایگاه حقوقی خویش، مبادرت به اظهارات ناسنجیده، شتابزده، احساسی و خارج از وظیفه و روال اداری می‌نماید به گونه ای که جانبداری وی در مسئولیت خطیری که بر عهده دارند حتی برای عموم نیز محرز و مشخص گردیده است.
اظهارنظرهای چالش برانگیز و حساسیت زایش در برنامه‌های مختلف، نه تنها هیچگونه کمکی به وحدت و آرامش جامعه و جریانات سیاسی داخلی موجود نمی‌کند بلکه سبب افتراق مردم و دامن زدن به حواشی و مسایل منطقه ای و قبیله ای نیز شده است.
جناب آقای دکتر احمدی
آگاه باشید که اگر جناب پرواز آسمان ریسمان بافته، مغلطه و سفسطه نموده و در صدد توجیه عملکرد نادرستش برآید هرگز نباید مورد پذیرش واقع گردد زیرا هیچ مصلحتی، بالاتر از مصلحت مردم نیست.
خوشبختانه مردم ثابت کرده‌اند به مراتب از مسئولان آگاه تر و فهیم تر بوده و مسائل را به خوبی رصد می‌کنند و همواره پایبندی و وفاداری خود را به نظام و انقلاب و رهبری معظم به منصه‌ی ظهور رسانده و در آزمون‌های سخت، سربلند بیرون آمده‌اند.
 جناب آقای استاندار
  اغماض و چشم پوشی از خطای کارکنان و زیرمجموعه، از قوانین نانوشته و از ویژگی‌های مثبت یک مدیر موفق و انقلابی است اما در جایی که مصالح نظام و مردم در خطر باشد گذشت و چشم پوشی جز خیانت، هیچ معنای دیگری ندارد.
امیدوارم در وظایف محوله آنچنان که مورد رضای مردم و خدای سبحان باشد موفق و سربلند باشید.
-------------------------------------------
 عدل هاشمی پور
 نماینده مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
97/9/17
 


کد مطلب: 405187

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405187/عدل-هاشمی-پور-خطاب-استاندار-جزء-خیانت-هیچ-معنای-دیگری-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1