کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد

خانواده بی‌سرپرست گنجگونی صاحب‌خانه شدند

3 آذر 1397 ساعت 16:10

دانشجویان بسیجی گروه‌های جهادی کهگیلویه و بویراحمد با احداث یک باب منزل مسکونی در روستای گنجگون شهرستان بویراحمد، یک خانواده پنج نفره بی‌سرپرست را صاحب خانه کردند.


مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در آیین افتتاح این منزل مسکونی اظهار داشت: زمین این خانه از طرف خیر اهدا شده و بخشی از مصالح و بخشی از هزینه احداث آن هم توسط خیران و برخی نهادها از جمله آستان قدس اهدا شد.
 شهرام مهدوی‌مطلق افزود: این منزل مسکونی توسط جهادگران بسیجی احداث و تابستان امسال توسط گروه جهادی دانشگاه پیام نور به صورت کامل تکمیل و به این خانواده بی‌سرپرست تحویل داده شد.
وی عنوان کرد: امروز چهار باب منزل مسکونی که توسط بسیج دانشجویی و گروه‌های جهادی ساخته و تکمیل شده در سطح روستاهای استان تحویل خانواده‌ها می‌شود.
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 60 گروه جهادی را به مناطق محروم و حاشیه شهرها اعزام کردیم که بالغ بر یک هزار دانشجوی برادر و خواهر در این اردوها مشارکت داشتند.
مهدوی‌مطلق عنوان کرد: در این اردوها خدمات گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف اعم از ساخت و ساز و مسائل عمرانی، مسائل آموزشی و بهداشت و درمان ارائه شده و این روند همچنان ادامه دارد.


کد مطلب: 404797

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404797/خانواده-بی-سرپرست-گنجگونی-صاحب-خانه-شدند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1