کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد

همایش تجلیل از 192 دانش‌آموز و فرهنگی برگزیده کهگیلویه و بویراحمد / راز 700 رتبه ملی چیست؟ + پاسخ آقای معاون

1 آذر 1397 ساعت 1:24

با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش همایش تجلیل از 192 برگزیده علمی و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های دور به مسائل سیاسی گره می‌خورد و به همین دلیل از رویکرد اصلی این نهاد مقدس که همان بحث آموزش و پرورش آیندگان این مرز و بوم بود، غافل می‌شد. اما این سال‌ها وضعیت به گونه‌ی دیگری تغییر کرد، دیگر از آن دورانی که انبارهای آموزش و پرورش برای انتخابات خالی می‌شد، عبور کردیم، 700 رتبه ملی برای دانش آموزان و فرهنگیان در سال‌های اخیر نشان دهنده این است که این نهاد مقدس کارهایش را بر روی ریل خود قرار داده، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عملکرد هادی‌ زارع‌پور را در اداره‌کل آموزش و پرورش خوب ارزیابی می‌کند و می‌گوید: عملکرد بسیار خوب شورای آموزش و پرورش برای تهرانی‌ها هم مشخص شده است و در ارزیابی انجام شده ملی، شورای آموزش و پرورش استان به لحاظ دستور کار مصوبات و اجرایی شدن و پیگیری توسط آموزش و پرورش و همچنین بهبود کیفیت در امور آموزش و پرورش جزء استان‌های برتر کشور است. احمدی تاکید کرد: کسب رتبه‌های خوب استانی آموزش و پرورش در سال های گذشته بیانگر توانمندی و استعداد ویژه جامعه دانش آموزی و فرهنگی استان است.
غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا نیز در دیدار روسای آموزش و پرورش سراسر استان اینگونه می‌گوید: با بررسی فعالیت‌های انجام شده در حوزه آموزش و پرورش، شاهد تحول و تغییر زیادی نسبت به گذشته هستیم که این شایسته تقدیر و سپاس است.
امروز (چهارشنبه 30 آبان ماه 97) با حضور مسئولان، خانواده‌ها، معلمان و دانش آموزان از 192 برگزیده علمی، قرآنی، فرهنگی و رتبه‌های برتر کنکور کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد و مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش گفت: برترین‌های علمی شامل 192 نفر در 2 بخش فرهنگیان شامل طرح تعالی و الگوهای تدریس و دانش آموزان در بخش های برتر کنکور، قرآن، عترت  و نماز، فرهنگی، جشنواره نوجوان و جوان خوارزمی، پیشرفت تحصیلی و مسابقات علمی است.
هادی زارع‌پور گفت: امسال دانش آموزان استان، 19 رتبه تک و دو رقمی کنکور، 138 رتبه زیر  هزار کسب کرده اند.
وی گفت: در 5 سال اخیر دانش آموزان و فرهنگیان 700 رتبه ملی در بخش های انفرادی و گروهی کسب کرده اند.
معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: علم آموزی ریشه در مبانی دین مبین اسلام دارد و باید با اعتقاد به رهنمودهای قرآن کریم و سفارش ائمه  در مسیر درست ادامه یابد.
عبدالرسول عمادی گفت: تجلیل از برترین های علمی ظرفیتی برای شناسائی ، شکوفایی و تشویق توانمندی فرهنگیان و دانش آموزان است.
وی گفت: تجلیل سالانه از دانش اموزان و فرهنگیان در استان بیانگر برنامه ریزی خوب مدیریتی در کهگیلویه وبویراحمد است
در این همایش همچنین علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشرفت های علمی و هسته ای، ابتکارات و ظرفیت ها، همه محصول تلاش در عرصه آموزش و پرورش است.
احمدی گفت: کسب رتبه های برتر دانش آموزان و فرهنگیان استان بیانگر استعدادهای ویژه فرزندان استان و هدایت آنها از سوی آموزش  و پرورش استان و گام های پیشرفت در عرصه ملی است.
وی گفت: باید با عملی نمودن سند تحول بنیادین فعالیت های آموزش و پرورش از مدرک گرائی به سوی مهارت آموزی هدایت شود.
استاندار گفت: ضرورت دارد مدیران و معلمان سازگاری لازم را برای تربیت متناسب با نیازهای روز عملی کنند تا دستاوردهای ارزشمند حاصل شود.
وی گفت: لازم است مدیرکل آموزش و پرورش، معاونین، رؤسا و دست اندرکاران این عرصه که در سال تحصیلی با عث، ترقی و اعتلای آموزش و پرورش در بخش های مختلف شدند، تقدیر شود.
 
 
 


کد مطلب: 404720

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404720/همایش-تجلیل-192-دانش-آموز-فرهنگی-برگزیده-کهگیلویه-بویراحمد-راز-700-رتبه-ملی-چیست-پاسخ-آقای-معاون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1