کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست صیانت از حقوق شهروندی مطرح شد

اظهار نظر استاندار کهگیلویه و بویراحمد در باره حجاب کارکنان؛ مردم چنین انتظاری ندارند

30 آبان 1397 ساعت 20:29

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم انتظار ندارند در دل ادارات جمهوری اسلامی پوشش‌هایی که خارج از ادارات هستند را ببینند.


علی‌محمد احمدی در نشست حقوق شهروندی در خصوص رعایت حجاب و عفاف در دستگاه‌ها گفت: کسانی که کارمند دولت هستند باید قانون را رعایت کنند اما برای مثال آیا پرستاران دانشگاه علوم پزشکی حجاب را رعایت می‌کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم انتظار ندارند در دل ادارات جمهوری اسلامی پوشش‌هایی که خارج از ادارات هستند را ببینند.
وی خطاب به مدیران گفت: یکی از ۳۰ روزی را که در دستگاه کار می‌کنیم، تصادفی هم بروید و ببینید چه خبر است حقوق شهروندی و حجاب و عفاف رعایت می‌شود یا نه، شاید کار کوچکی باشد اما گاهی آثارش از احداث یک ساختمان ۵ طبقه و پارک بیشتر است.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آرام آرام در حال نزدیک شدن به دهه فجر هستیم، مردم بعد از چهار دهه که از زیرساخت در حوزه‌های عمرانی، بهداشتی، گاز، آب، برق، و تمام حوزه‌ها برخوردار شدند مطالبه به حق دیگری دارند که این مطالبه رعایت حقوق شهروندی است.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نباید امتیازات به افراد خاص داده شود،گفت: با وجود تحریم‌ها و مشکلات، مردم نگران سفره‌های خالی نیستند آنچه سبب نگرانی مردم شده اینکه در این شرایط فشارها افرادی خاص امتیازهای خاص اقتصادی و اجتماعی بگیرند.


کد مطلب: 404714

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404714/اظهار-نظر-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-باره-حجاب-کارکنان-مردم-چنین-انتظاری-ندارند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1