کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اسلامی خبر داد

راهیابی دوفیلم از حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره بین المللی رشد

30 آبان 1397 ساعت 10:05

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد 25 آبان تا دوم آذر سال جاری در سینما فلسطین تهران برگزار می شود.


رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انیمیشن محراب آرامش وفیلم کوتاه "دا" از تولیدات حوزه هنری استان به چهل و هشتمین جشنواره بین اللملی فیلم رشد را یافتند.
شریف اسلامی در جمع خبرنگاران  افزود: انیمیشن محراب آرامش انیمیشنی با تکنیک دو بعدی است و داستان آن دربار آهوی حامله است که برای جان نجات فرزندش از فرش هایی با نقوش اسلامی می گذرد .
وی با بیان اینکه این انیمیشن در چهار دقیقه و با استفاده از نقوش و گلیم روایت می شود، گفت: انیمیشن محراب آرامش به تهیه کنندگی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با طراحی و کارگردانی زیبا ارژنگ، تدوین بنیامین قچاق ، طراحی صدا علی علیدوستی ساخته شده است.
اسلامی ابراز داشت:انیمیشن محراب آرامش 28 و 30 آبان سالجاری در سالن شماره یک سینما فلسطین تهران نمایش داده می شود.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از راهیابی فیلم کوتاه دا از تولیدات حوزه هنری استان به چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد خبر داد و گفت: نویسنده و کارگردان این فیلم سعید کریمی است و زهره بیتاب، حسین کریمی ، زیور جهان و محمد دلشاد در آن به ایفای نقش پرداخته اند.
وی بیان کرد: جواد هادی اصل تصویربردار، پژمان امیر نژاد صدابردار، خسرو روشناس مدیر تولید، سعید کریمی تدوین و صدا گذاری ، مصطفی لاهوتی نژاد بازیگردان، حسین اژدری عکاس، ایمان هاشم پور انیمیشن،حسین کریمی طراح صحنه و محمد حسینی طراح لباس فیلم کوتاه دا هستند.
اسلامی ابراز داشت:داستان این اثر روایت مادر شهیدی است که همچون دیگر مادران شهید کشورمان اسوه صبر و استقامت بوده و در حالی که طاقت دوری فرزندش را حتی برای لحظه ای ندارد اما نهایت فرزندش گمنام به دست تاریخ سپرده می شود و مدام حضورش در کنار مادر تنهایش احساس می شود.
وی گفت: این فیلم کوتاه پیش از این نیز جایزه بهترین صداگذاری را از جشنواره منطقه ای فیلم کهگیلویه کسب کرد و کاندیدای دریافت جایزه از دومین جشنواره ملی فیلم کلیبر در آذربایجان شرقی بوده است.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد 25 آبان تا دوم آذر سال جاری در سینما فلسطین تهران برگزار می شود.


کد مطلب: 404701

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404701/راهیابی-دوفیلم-حوزه-هنری-کهگیلویه-بویراحمد-جشنواره-بین-المللی-رشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1