کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی حکمی:

معاون بانوان ستاد روحانی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

29 آبان 1397 ساعت 14:47

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر بکارگیری بانوان و جوانان در پست‌های مختلف، برای چندمین بار است که از جوانان و بانوان استفاده می‌کند. لازم به ذکر است که قبل از این، اولین زن فرماندار در دوران احمدی منصوب شده است. همچنین پروانه نیک‌مرام به عنوان اولین مدیرکل اجرایی استان نیز با حمایت احمدی منصوب شد.


با حکم علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد «نورآفرین نوریان» به عنوان معاون اداره‌کل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری منصوب شد.
به گزارش کبنا، علی محمد احمدی طی حکمی نورآفرین نوریان را به عنوان معاون مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری منصوب کرد.
نوریان دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی و سال‌ها در حوزه معاون امور اقتصادی مشغول بوده است. وی از چهره‌های اصلاح‌طلب و مسوولیت معاونت بانوان ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد را نیز در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری بر عهده داشت.
بنا بر این گزارش، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر بکارگیری بانوان و جوانان در پست‌های مختلف، برای چندمین بار است که از جوانان و بانوان استفاده می‌کند. لازم به ذکر است که قبل از این، اولین زن فرماندار در دوران احمدی منصوب شده است. همچنین پروانه نیک‌مرام به عنوان اولین مدیرکل اجرایی استان نیز با حمایت احمدی منصوب شد.


کد مطلب: 404681

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404681/معاون-بانوان-ستاد-روحانی-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-منصوب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1