کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت دهه وقف صورت گرفت

سرکشی مشترک و تجلیل مسؤولان اوقاف و بسیج دانشجویی از خانواده شهید پورمندی

24 آبان 1397 ساعت 0:15

شهدا در این راه با اهدا خون سرخ خود اهدافی داشتند که از جمله آن‌ها حمایت از محرومین و مستضعفین بوده که با فرهنگ وقف و توسعه موقوفات می‌توان بهتر و بیشتر به محرومان و مستضعفان کمک کرد.


به مناسبت دهه وقف مسؤولان اوقاف و بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از خانواده شهید پورمندی تجلیل کردند.
به گزارش کبنا، به مناسبت دهه وقف مسؤولان اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه رئیس بسیج دانشجویی این استان از خانواده شهید سید علیداد پورمندی سرکشی کردند.
در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سید نورالله جنتی‌پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهدا بزرگترین ایثارگران و واقفین هستند اظهار کرد: آن‌ها جان خود را فدا کردند تا امروز در آسایش و آرامش باشیم.

این مسؤول با تبریک دهه وقف خاطرنشان کرد: باید همه از جمله خانواده شهدا و ایثارگران برای ترویج سنت حسنه وقف در جامعه اقدام کنند چرا که مردم از خانواده شهدا بیش از سایرین حرف‌شنوی دارند.
وی افزود: شهدا در این راه با اهدا خون سرخ خود اهدافی داشتند که از جمله آن‌ها حمایت از محرومین و مستضعفین بوده که با فرهنگ وقف و توسعه موقوفات می‌توان بهتر و بیشتر به محرومان و مستضعفان کمک کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین جنتی‌پور به همراه دکتر شهرام مهدوی‌مطلق رئیس بسیج دانشجویی استان از خانواده شهید علیداد پورمندی تجلیل به عمل آوردند.


کد مطلب: 404534

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404534/سرکشی-مشترک-تجلیل-مسؤولان-اوقاف-بسیج-دانشجویی-خانواده-شهید-پورمندی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1