کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس کارگروه حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید استان مطرح کرد

بازگشت 700 کارگر سد چم شیر گچساران به کار

20 آبان 1397 ساعت 14:04

رئیس کارگروه حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید استان گفت: عملیات ساخت سد چم شیر گچساران به‌واسطه‌ی کمبود نقدینگی متوقف‌شده بود که با پیگیری قضایی در کنار سایر حمایت‌ها در سطوح استانی و ملی با تزریق اعتبار موردنیاز زمینه‌ی بازگشت به کار ۷۰۰ نفر از کارگران بیکار شده فراهم شد.


رئیس کارگروه حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید استان حمایت قضایی از طرح‌ها برای واحد‌های تولیدی مشکل‌دار را در راستای حمایت از تولید ملی و جلوگیری از رکود دانست و گفت: در این کارگروه تسریع در رسیدگی به امور بانکی برای جلوگیری از تعطیل شدن این طرح‌ها مورد تأکید است.
گشتاسبی با اشاره به از سرگیری عملیات اجرایی سد چم شیر گچساران افزود: عملیات ساخت این سد به‌واسطه‌ی کمبود نقدینگی متوقف‌شده بود که با پیگیری قضایی در کنار سایر حمایت‌ها در سطوح استانی و ملی با تزریق اعتبار موردنیاز زمینه‌ی بازگشت به کار ۷۰۰ نفر از کارگران بیکار شده فراهم شد.
وی همچنین جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی از تسهیلات اعطایی برای اجرای طرح‌های اقتصادی را از دیگر برنامه‌های قضایی در این کارگروه برشمرد و اضافه کرد: امسال با حمایت قضایی ۷ واحد تولیدی در چرخه‌ی تولید استان به فعالیت خود ادامه دادند.
وی افزود: دستگاه قضایی از طرح‌های تولیدی مشکل‌دار در کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌کند.
در این نشست بررسی همه‌ی طرح‌ها برای مشکل یابی به‌منظور اتخاذ سیاست‌های مؤثر تصویب شد.


کد مطلب: 404458

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404458/بازگشت-700-کارگر-سد-چم-شیر-گچساران-کار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1