کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای اداری بویراحمد مطرح شد

کناری: بزرگداشت آیت‌الله ملک‌حسینی(ه) پنجشنبه در یاسوج برگزار می‌شود / مقدم: بزرگداشت باید از تشکیلات اداری خارج شود

20 آبان 1397 ساعت 10:07

نستهن مقدم شهردار یاسوج نیز در این جلسه آیت الله ملک حسینی (ره) را مظهر شجاعت و دین داری دانست و گفت: همواره صاحب نظران و تریبون‌داران اذعان دارند که خوش‌بحال شماها که استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین روحانی شجاعی داشت.


فرماندار بویراحمد از برگزاری مراسم ششمین سالگرد ارتحال عالم ربانی مرحوم آیت‌الله سیدکرامت‌الله ملک‌حسینی، نماینده فقید ولی فقیه و همچنین نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در روز پنجشنبه 24 آبان ماه خبر داد.
به گزارش کبنا از یاسوج، شاهرخ کناری صبح امروز در شورای اداری شهرستان بویراحمد که با حضور مدیران اداره‌های دولتی برگزار شد، با بیان اینکه حضرت آیت‌الله سید کرامت الله ملک حسینی (ره) نگین درخشان جنوب کشور است، اظهار کرد: حضرت آیت الله ملک حسینی (ره) در زمینه مبارزات انقلابی مردم استان و کشور نقش برجسته‌ای داشتند و برگزاری بزرگداشت آن عالم ربانی به جهت معرفی ابعاد مختلف دینی، علمی، فقهی و مجاهدت آن شخصیت عالیقدر ضرورت دارد.
فرماندار بویراحمد در ادامه گفت: بزرگداشت رحلت آن روحانی عالیقدر روز پنجشنبه 24 آبان ماه از ساعت 9 صبح تا 11 برگزار خواهد شد.
کناری تاکید کرد: برگزاری این برنامه برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، لذا از همه مدیران می‌خواهم که در برگزاری هر چه بهتر بزرگداشت یاد و خاطره آیت الله ملک حسینی (ره) پای کار باشند.
وی افزود: ادارات همکاری لازم را با ستاد برگزاری بزرگداشت آیت الله ملک حسینی (ره) را داشته باشند.
نستهن مقدم شهردار یاسوج نیز در این جلسه آیت الله ملک حسینی (ره) را مظهر شجاعت و دین داری دانست و گفت: همواره صاحب نظران و تریبون‌داران اذعان دارند که خوش‌بحال شماها که استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین روحانی شجاعی داشت.
مقدم تصریح کرد: باید ترتیبی اتخاذ شود تا بزرگان، ریش سفیدان و افرادی که شناخت کاملی دارند، خاطرات خود را از آیت الله ملک حسینی (ره) بازگو کنند.
وی افزود: برگزاری بزرگداشت آن عالم جلیل القدر باید از تشکیلات اداری صرف خارج شود و این مراسم را نیز باید مردمی کنیم و مردم هم مشارکت داشته باشند.
مقدم با بیان اینکه حضرت آیت الله ملک حسینی (ره) بر گردن همه ماها حق دارند، گفت: شهرداری یاسوج با تمام توان برای برگزاری این مراسم پای کار هست.
به گزارش کبنا، در این جلسه هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری هر چه بهتر این مراسم صورت گرفت.
 


کد مطلب: 404455

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404455/کناری-بزرگداشت-آیت-الله-ملک-حسینی-ه-پنجشنبه-یاسوج-برگزار-می-شود-مقدم-باید-تشکیلات-اداری-خارج-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1