کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد

ضرورت برخورد قانونی با باشگاه‌های ورزشی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد

15 آبان 1397 ساعت 13:30

محمدی از نصب میزهای بیلیارد در تعدادی از قهوه خانه های سطح استان ابراز نگرانی و گلایه کرد و اظهار داشت: در اسرع وقت با همکاری ادارات شهرستان‌ها و مقامات ذیصلاح در خصوص پلمپ این مکان‌ها اقدام خواهد شد.


مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های باشگاه‌های ورزشی و فرهنگ‌سازی در توسعه باشگاه‌ها را یکی دیگر از برنامه‌های ورزش و جوانان استان عنوان کرد و خواستار برخورد قانونی با باشگاه‌های متخلف شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور علوی مدیرکل و اعضاء کمیسیون ماده 5، جلسه‌ای در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تشکر از پیگیری و فعالیت‌های دبیر کمیسیون ماده 5، بر آسیب‌شناسی در حوزه باشگاه‌ها تاکید و خواستار ارتقای سطح کمی و کیفی باشگاه‌های ورزشی استان شد.
سید محمد تقی علوی حفظ جایگاه و منزلت ورزش استان و توسعه زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی باشگاه‌ها را از ارکان مهم در دستگاه ورزش استان برشمرد و خواستار سرویس دهی خوب و منظم به باشگاه‌های ورزشی شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اولویت‌بندی رشته‌های ورزشی و استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های باشگاه‌های ورزشی و فرهنگ‌سازی در توسعه باشگاه‌ها را یکی دیگر از برنامه‌های خود و کمیسیون در ارتقای سطح باشگاه‌ها برشمرد و خواستار برخورد قانونی با باشگاه‌های متخلف شد.
نوید محمدی دبیر کمیسیون و مسؤول امور باشگاه‌های ورزش و جوانان استان نیز از تمدید فعالیت 16 باشگاه‌ها و تکمیل 46 متقاضی تشکیل باشگاه‌های ورزشی در سطح استان خبر داد.
محمدی بیان داشت: تعداد زیادی از باشگاه‌های فوتبال که در لیگ‌های مختلف استانی شرکت دارند متاسفانه پروانه فعالیت ندارند و در این راستا نیازمند تعامل و همکاری بیشتر هیات فوتبال استان هستیم.
دبیر کمیسیون ماده 5 ورزش و جوانان استان از 162 باشگاه ورزشی در استان که دارای مجوز قانونی است، خبر داد و از روسای هیأت‌های فوتبال، همگانی و پرورش اندام در عدم تعامل و همکاری با این کمیسیون در زمینه نظارت بر باشگاه‌های مربوطه ابراز گلایه کرد.
این مقام مسؤول بر نظارت بیشتر ادارات و هیات‌های استانی بر باشگاه‌های ورزشی تاکید کرد و خواستار ممانعت از فعالیت باشگاه‌های فاقد مجوز شد.
محمدی از نصب میزهای بیلیارد در تعدادی از قهوه خانه های سطح استان ابراز نگرانی و گلایه کرد و اظهار داشت: در اسرع وقت با همکاری ادارات شهرستان‌ها و مقامات ذیصلاح در خصوص پلمپ این مکان‌ها اقدام خواهد شد.
دبیر کمیسیون ماده 5 ورزش استان از برگزاری مراسم تجلیل از باشگاه‌های برتر در استان خبر داد و خواستار تشکیل کمیته تخلفات باشگاه‌ها شد.
نصب مجوز فعالیت باشگاه، نصب نرخنامه در باشگاه‌ها و تشکیل گروه عالی نظارت جهت اجرای طرح ضربتی در باشگاه‌های استان از مصوبات این نشست بود.


کد مطلب: 404361

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404361/ضرورت-برخورد-قانونی-باشگاه-های-ورزشی-متخلف-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1