تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : ۴۰۴۲۲۳
جوابیه جمعی از جوانان به بیانیه سید محمد موحد نماینده اسبق کهگیلویه:

بازی‌های تکراری و آگاهی مردم کهگیلویه از واقعیات

۴۰
۰
بازی‌های تکراری و آگاهی مردم کهگیلویه از واقعیات
کبنا ؛ بعد از انتشار بیانیه‌ی توسط پایگاه اطلاع رسانی حجت‌الاسلام سید محمد موحد مبنی بر اینکه «درخواست‌های مردمی از نقاط مختلف مناطق جنوب کشور و علی الخصوص زادگاه ایشان قابل مقایسه با تمامی ادوار گذشته نبوده و بلاشک تصمیم نهایی با مشورت شما مردم شریف و فهیم اتخاذ و در صورت لزوم در زمان قانونی و در چارچوب قانون اعلام خواهد شد.» جمعی از جوانان نسبت به این بیانیه‌ی واکنشی نشان دادند که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛

«سید محمد موحد» نماینده اسبق کهگیلویه که سالها در کسوت نمایندگی این حوزه انتخابیه عملکردی بسیار ضعیف و غیر قابل دفاع از خود به جا گذاشته این روزها با دیدن عملکرد بسیار قوی و قابل تحسین عدل هاشمی‌پور نماینده خستگی ناپذیر و سخت کوش کهگیلویه بزرگ بسیار نگران و آشفته سعی دارد دوباره از همان شیوه‌های تبلیغاتی مطرود و البته شناخته شده برای اذهان عمومی، اعلام حضور در رقابتهای انتخاباتی آینده استفاده کند غافل از اینکه این نوع شگردها و شانتاژهای تبلیغاتی آنقدر تکراری و کهنه شده‌اند که حتی مردم عوام نیز آنرا نمی‌پسندند.
موحد باید بداند که مردم و به‌ویژه نسل جوان کهگیلویه بزرگ هیچگاه عقب ماندگی‌ها و سیر قهقهرایی در همه زمینه‌ها در دوران طولانی نمایندگی ایشان را از یاد نخواهند برد و نخواهند بخشید، ضعف عملکردی موحد در حوزه انتخابیه آنقدر ملموس و چشم گیر بوده که هر مسئولی و هر نماینده‌ای یا وزیری که گذری در این حوزه داشته آن را کهگیلویه مظلوم و محروم نام نهاده و بی شک این مظلومیت و محرومیت نتیجه ۱۶ سال نمایندگی ناکارآمد و ضعف عملکردی موحد می‌باشد.
کوچ دسته جمعی به شهرستانها و استانهای همجوار، افزایش فزاینده بیکاری، عقب ماندگی عمرانی و زیرساختی، چهره غبار گرفته و محروم شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه همگی نتیجه دوران نمایندگی موحد و ضعف عملکردی او می‌باشد.
بازی‌ها و شانتاژهای سیاسی موحد که فوج فوج مردم برای حضورم دعوت نامه و درخواست دارند در پیشگاه مردم فهیم، موقعیت شناس و زمان شناس کهگیلویه بزرگ دیگر هیچ محلی از اعراب ندارد و قطعاً در آینده با درایت و تدبیر جواب دندان شکنی به این بی احترامی به شعور اذهان عمومی خواهند داد.
نسل سوم و هوشیار کهگیلویه بزرگ با چشمانی بیدار و نگاهی باریک بین آنچه را که بوده و آنچه را که می‌بینند به خوبی قضاوت خواهند کرد و تصمیمی عزت مندانه برای سربلندی و توسعه دیار خود خواهند گرفت و اجازه نخواهند داد که قطار توسعه کهگیلویه بزرگ که در سایه پشتکار و دوراندیشی نماینده فهیم خود در حال حرکت می‌باشد متوقف گشته و با اطمینان اعلام می‌کنند که هرگز به گذشته برنخواهند گشت و خواب عاملان محرومیت و مظلومیت کهگیلویه بزرگ برای بازگشت به قدرت با روشنگری جوانان، نخبگان، دانشگاهیان، اساتید، معتمدین، بزرگان و نسل آگاه و هوشیار دهه سوم انقلاب هرگز تعبیر نخواهد شد.
«جمعی از دلسوزان و جامعه نسل سوم کهگیلویه بزرگ»

بیانیه‌ی مدیریت پایگاه اطلاع رسانی و ارتباطات مردمی سید محمد موحد به شرح زیر است؛
در پی انتشار برخی مطالب در رسانه‌های محلی مبنی بر کوچ انتخاباتی حجت الاسلام حاج سید محمد موحد نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و دریافت پیام‌های بسیار از مردم شریف استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان و عدم امکان پاسخگویی مستقیم به این پیام‌ها، بدینوسیله اعلام می‌دارد هرگونه گمانه زنی در خصوص حضور یا عدم حضور معظم له در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی نادرست و در صورتی که ایشان به نتیجه‌ی قطعی در این خصوص برسند مطمئناً مردم بهترین امین و محرم تصمیمات ایشان خواهند بود.
مدیریت پایگاه اطلاع رسانی و ارتباطات مردمی حاج سید محمد موحد ضمن تکذیب خبر کوچ انتخاباتی موحد به یک حوزه انتخاباتی خاص، ذکر چند نکته را ضروری می‌داند:
اولاً انتشار و بازنشر اخباری که قبلاً و در بازه‌های زمانی مختلف مستقیماً از سوی حاج سید محمد موحد قویاً تکذیب شد نیازی به پاسخگویی مجدد از سوی ایشان نداشته و موضع ایشان در خصوص این اخبار و شایعات همان است که پیش‌تر از طریق رسانه‌های محلی اعلام گردید.
ثانیاً شرایط و وضعیت ملی و منطقه‌ای به گونه‌ای نیست که عده‌ای با منافع خاص در پی بر هم زدن آرامش روانی جامعه بوده و اذهان مردم شریف را به بازی گیرند.
ثالثاً حجم درخواست‌های مردمی از نقاط مختلف مناطق جنوب کشور و علی الخصوص زادگاه ایشان قابل مقایسه با تمامی ادوار گذشته نبوده و بلاشک تصمیم نهایی با مشورت شما مردم شریف و فهیم اتخاذ و در صورت لزوم در زمان قانونی و در چارچوب قانون اعلام خواهد شد.
رابعاً از اهالی رسانه انتظار می‌رود در انتشار اخبار و تحلیل‌های خود دقت کافی و لازم را داشته باشند و به جای انتشار برخی مطالب کذب، توسعه و پیشرفت استان را مد نظر داشته و در این راستا قدم و قلم بردارند و همچنین اخبار و اطلاعیه‌های موثق در خصوص ایشان را از تنها پایگاه رسمی و مورد تایید ایشان به ادرس www.movahed.net دنبال نمایند و توجه داشته باشند که ایشان به جز تارنمای مذکور، هیچ گونه کانال و صفحه‌ای در هیچ کدام از شبکه‌های اجتماعی ندارند.
و من الله توفیق
مدیریت پایگاه اطلاع رسانی و ارتباط مردمی حاج سید محمد موحد
آبان ماه یک هزار و سیصد و نود و هفت
نام شما

آدرس ايميل شما

بویر احمدی دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
سلام
قصد دفاع متعصبانه از عملکرد آقای موحد را ندارم اما یک نکته را نباید از نظر دور داریم هرچند در شانزده سال زمان طولانی نمایندگی آقای موحد که عمدتا با دولتهای وقت در تعارض بوده کارهای عمرانی قابل دفاع انجام نشده اما سلطان بلامنازع به سامان رساندن کارهای فردی به اقرار همگان که بوده درعوض آقای عَدَل هاشمی. ارباب رجوع میباشد که این روش آزاردهنده خریداری ندارد، از خی منان خواهانیم که عاقبتمان را ختم به خیر نماید.
تنگ هیگون
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردارسازندگی حاج عدل هاشمی پور
همشهری
Iran, Islamic Republic of
سبت
محمد
Iran, Islamic Republic of
باز هم دنا ( پیام بازرگانی یادتونه باز هم دنا)
محمد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد سناتور کهگیلویه
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
شانزده سال مردم را با این ا.س است...
قاسمی
Iran, Islamic Republic of
کهگیلویه مدیون خدمات موحد است
صادقی
Iran, Islamic Republic of
کهگیلویه را با نام موحد می شناسند
جواب
Iran, Islamic Republic of
جوابیه .کهگیلویه بزرگ اینقدر شهید جانباز دارند که کهگیلویه بزرگ را به رشادتها و شجاعت های و دلیری رزمندگان وشهیدان این منطقه می شناسند ونه به فرد ی بنام موحد.
فقیهی
Iran, Islamic Republic of
موحد مردی برای تمام فصول
مرتضی قادری
Iran, Islamic Republic of
موحد عشقه
عادل محمدی
Iran, Islamic Republic of
خدمات موحد به کهگیلویه فراموش نشدنی ست
Iran, Islamic Republic of
میشه فقط چهار مورد از خدمات فراموش نشدنی ایشان رو طی چهار دوره نمایندگی بگید.
سواب
Iran, Islamic Republic of
موحد اگر درسال 94 میدانست برنده نیست وارد عرصه انتخابات نمی شد.عده ای به دنبال کشاندن موحد به عرصه انتخابات هستند وبافشارآوردن به موحد چون به دنبال منافع خود هستند و جایگاه خود را ازدست دادند.یکبار با فشار نیروهایش آمد وشکست خورد. ایندفعه دیگه اشتباه نکنید که وارد عرصه شود .اگر دوباره وارد عرصه انتخابات شود شکست میخورد.بزارید خودش فکر کند.
برادر
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار هاشمی واقعا برای کهگیلویه بزرگ دراین دوسال اندی زحمت زیادی در زیرساختهاو پروژهای عمرانی داشتند.
Romania
سلام معظم .ی است نه ایشان واقعاباکدام عملکردش میخواهدبیادها
Iran, Islamic Republic of
درودبرموحدشماها. هستین ازترس اومدن موحدترسیدین بیانه دیگه براچیه.اینوبدونیین موحدتوقلب مردم جاداره ولی.وچی اون فقط تودل پیمونکاراوچهارتادوروریاش قرارداره به.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
آزموده را آزمودن خطاست... شانزده سال کهکیلویه. چهار سال بهبهان... چرا باید مجدد اشتباه کرد کهکیلویه تاوان اشتباهات گذشته را میدهد و بس واقع گرا باشید دوستان. برج سازی دارند اما دهدشت مخروبه شده. چرا؟
جوان قدیمی
Iran, Islamic Republic of
یادم هست بیست و چند سال پیش موحد عکس تبلیغات خود را با عکس جواد زرینچه و حمید استیلی پشت و رو چاپ کرده بود و از تریبون میگفت چرا جوان دهدشتی مثل این ها نباشد الان به ایشان میگم خودت روت میشه برگردی دهدشت...
بیدار
Iran, Islamic Republic of
این شگردها دیگر نخ نما و کهنه شدند! این گرد افشانی ها دیگر فایده ای نخواهند داشت. هیچ کوچی در کار نیست و هیچ دعوتی هم در کار نیست!
واقعیت این است که گذشت آن دورانی که دو فرهنگی تهیدست با آقای موحد رقیب بوده و ایشان نسبت به آنها نمایی می کرد! شرایط تغییر کرد. نه آقای موحد آن قدرت و پشتوانۀ حکومتی و محلی قبلی را دارد و نه رقیب جدید از نظر اقتدار حکومتی و محلی با رقبای قبلی موحد قابل مقایسه است. دست بالای دست پیدا شد و رقیب جدید موحد در همۀ زمینه‌ها از اهرمهای قوی‌تری بهره مند است.
بنا بر این خواهیم دید که آقای موحد با اینکه آرزو دارد اما در انتخابات آتی شرکت نخواهد کرد. چون مطمئناً رأی برد نخواهد داشت و مثل دوره‌های قبل نیست که با اطمینان به برد در انتخابات شرکت می‌کرد! سال 94 هم فکر کرد نان به نرخ پارسال است و برنده خواهد شد و گر نه شرکت نمی‌کرد!
آنهایی که این شانتاژها را مطرح می‌کنند همان کسانی هستند که نه برای موحد بلکه برای بی چارگی خود نگرانند و دست از سر این بندۀ خدا بر نمی دارند. البته آقای موحد به همین‌ها می‌گوید "مردم"!!!!
خواهیم دید...
رضا جعفری
France
خدمات بی شائبه موحد در استان غیر قابل انکار است. امیدواریم برای جذب رای مردم ،نسبت به قلب واقعیتها و تخریب خدمتگزاران، افکار عمومی را با چالش مواجه نکنیم.
افتخار خدمتگزاری موحد در شرایط بعد از جنگ تحمیلی، مدیون جوانان غیرتمند کهگیلویه و بویراحمد است.
این جوانان تفاوت خدمت صادقانه وغیر اصولی را با درایت آگاهند ودر مقابل تبلیغات پوپولیستی، تطمیع نخواهند شد.
Iran, Islamic Republic of
ما که دور از کهگیلویه هستیم هیچ تغییری در کهگیلویه نمی بینیم که اقایون از عملکرد مثبت هاشمی پور حرف میزنن همه نماینده ها یکطرف و نماینده گچساران یکطرف از کهگیلویه چه خبر که نه جاده ای افتتاح میشه نه پتروشیمی شروع بکار میکنه و نه کارخونه جدیدی اغاز میشه پس اینقدر متعصبانه حرف نزنن روز به روز وضعیت اشتغال تو کهگیلویه بدتر میشه
م
Iran, Islamic Republic of
بنام خداموحد همیشیه درصحنه بود وهست .ونمک نشناسی نکنید اوخواهد آمد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد اصلاحات
به امید پیروزی نخبگان دانشگاهی
درود بر دکتر کامرانی
ثلاث
United States
موحد کهگیلویه بزرگ را چند دهه به عقب کشاند
محمدیان
United States
اخ سی کهگیلویه و محرومیتش
اخ سی موحد که نه معلومه من ای 16 سال چه ایکه
موحدسناتور
Iran, Islamic Republic of
دور و بر اقای عدل خالی خالی شده شما کجای کارید آن مرد آمد آن مرد با قدرت و آمادگی کامل آمد با هفت روز 57 هزار و با دوسال چه غوغای به پا میکنه
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
.موحد در قلب مردم است و اورا دوست دارند انشاءالله سرانجام این سایت هم سرانجام خبر .می شود انشاء الله .چرا دوباره برآشفتی چرا اینقدر از موحد می ترسید.هرخواننده ای نگاه کند ومطلبت را بخواند می فه.د آورده عدل به تو هم رسیده.
اصلاح طلب کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
در دوره حاج آقا موحد رسانه ها به این گستردگی نبودند که عملکردهای ایشون مخابره بشه و این نکته اساسی رو باید از نظر دور نکرد که نیروی انسانی کهگیلویه که الان در جایجای این کشور حرف برای گفتن دارند همگی هر چند کم مدیون حمایتهای جناب موحد بوده و هستند
عدل هاشمی
Iran, Islamic Republic of
واقعا. که از عدل هاشمی بعنوان نماینده نام می برد عدل هاشمی پیمانکار. که با توجه اینکه سرمایه قرار . مصادره کرد هرزگاهی با پول دادن به امثال ش. هر نویسنده را بردید اینجوری می خواهد از خود دفاع کند .مطمعنا اگر پای پولش در میان نبود چنین مطالب. هرگز در هیچ سایت وروزنامه ای به چاب نمی رسید واین را به شما قول می دهم که همین روزه ها بابت بابت بدست آو.غ او خواهد و.............جناب نویسنده چرا از . عدل و......... صحبت نمی کنید تا کی می خواهید لا پوشونی کنید بابا دیگه بس است.عدل هاشمی عدل هاشمی عامو جمع کن دیگه.......
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
عملکرد عمرانی اقای موحد ضعیف و ارتباط مردمی قوی دارد.اقای هاشمی برعکس این قضیه ارتباط مردمی ضعیف و عملکرد عمرانی تحسین برانگیز ! اما واقعیت اینه که مردم عشایر هستند و ارتباط متاسفانه برا عملکرد ترجیح میدهند.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
تو را به خدا اصلاحات را. که دست نشانده حزبیها بود بدنام نکنید
چرام
Iran, Islamic Republic of
عزیز من در ۲۰سال پیش ۹۰ درصد روستاهای کهگییلویه زیر ساخت های اصلی مانند آب وبرق وجاده نداشتند لابد انتظار داشتی در این روستاها کارخانه وطرح های صنعتی اجرا شود شهرهایما تلفن ثابت نداشتند لابد انتظار اینترنت داشتی شاید ذر کل شهرستان ۵۰۰ خودرو نبود جامعه رشد میکند بنابراین سطح توقعات هم بالا می رود به عنوان یکنمونه حوزه قلعه ریسی جاده درست نداشتن یادتان رفته مله قلعه گل یادتان رفته که توگبری چرام جاده خاکی هم نداشت آن روز مردم توقعشان فقط یک جاده خاکی بوده بی انصاقی است که بگئپویم در ان موقع توگبری جاده اسفالت وقلعه ریسی میبایست گاز می داشت تنگ پیر زال یاد تان رفته که مردم را با لودر جابجا می کردند موحد در زمان خودخدمات قابل تقدیری کشید به عنوان نمونه ساختمان فنی حرفه ای چرام از کارهای همان موقع است بعد از ۱۱سال در حالی که ذران موقع ۸۰درصد پیشرفت داشت به همان شکل رها شده است و.....
محسن
Iran, Islamic Republic of
کدوم عملکرد نماینده فعلی؟جز وعده انتخاباتی ؟؟؟چه میخواد به مردم بگه؟کدوم اشتغال؟. ولی!!!!!!
مهمان
Iran, Islamic Republic of
دقیق این جمعی از جوانان نسل سوم رو ک نوشته شده رو امیررر محبی نوشته
چرام
Iran, Islamic Republic of
عدل رو موحد
عدل
Iran, Islamic Republic of
عدل
علی
Iran, Islamic Republic of
ما که چیزی از موحد در 16 سال درمجلس ندیدیم واقعا برای کهگیلویه کار خاصی انجام نداد و هر کس این شهرستانها را میدید میگفت مگه این شهرستانها نماینده ندارد که حق این مردم را بگیرد.
احمدیان
Iran, Islamic Republic of
جناب موحد شما دیگه توان کارکردن را نداری .یعنی نمی توانی مثل عدل هاشمی به این وزرتخانه یا به ان وزرتخانه بروی و برای مردم اعتبار و بودجه برای زیرساختها وطرح های عمرانی بگیری. همانطورکه در16سال مجلس نتوانستی برای مردم کاری کنی .
گچساران
Iran, Islamic Republic of
کاری به خوبی یا بدی شخص موحد ندارم که نقد های منصفانه در جای خود
ولی یه شخصی که چهار دوره از یه حوزه انتخابیه و یک دوره هم در حوزه انتخابیه دیگری فقط نماینده بوده یعنی ۲۰ سال
سوال :
در این بیست سال چه کار ناتمامی دارد که قصد انجام دادن ان را دارد ؟؟؟؟
اب هم که بعد از مدتی راکد
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1