کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر امور آبفای یاسوج خبر داد

90درصد جمعیت شهر یاسوج تحت پوشش شبكه جمع‌آوری فاضلاب قرار دارد

6 مهر 1397 ساعت 9:14

قلندری با اشاره به اهمیت نصب انشعاب فاضلاب در حفظ محیط زیست و ارتقاء بهداشت عمومی تصریح کرد: هم اکنون بیش از 90 درصد جمعیت شهر یاسوج تحت پوشش شبکه جمع‌آوری فاضلاب قرار دارند و تلاش می‌شود تا تمامی نقاط شهر یاسوج تحت پوشش شبکه جمع‌آوری فاضلاب قرار گرفته و از مزایای آن بهره ببرند.


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد قاسم قلندری در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 1100فقره انشعاب غیرمجاز آب در سطح شهر یاسوج و روستاهای کشف و جمع آوری شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج افزود: در همین مدت نیز  حدود 1500 فقره  انشعاب فاضلاب به مشترکین واگذار شده است.
قلندری با  اشاره به اهمیت نصب انشعاب فاضلاب در حفظ محیط زیست و ارتقاء بهداشت عمومی تصریح کرد: هم اکنون بیش از 90 درصد جمعیت شهر یاسوج تحت پوشش شبکه جمع‌آوری فاضلاب قرار دارند و تلاش می‌شود تا تمامی نقاط شهر یاسوج تحت پوشش شبکه جمع‌آوری فاضلاب قرار گرفته و از مزایای آن بهره ببرند.
وی همچنین از تعویض بیش از 650 دستگاه کنتور خراب در همین مدت خبر داد و گفت: تعویض کنتورهای خراب به منظور کاهش هدر رفت آب از جمله برنامه‌های اصلی اداره آبفای شهری یاسوج است.

قلندری ادامه داد: مجموعه آب و فاضلاب بدون هیچ ملاحضه‌ای با مشترکان غیر مجاز برخورد کرده و در کمترین زمان ممکن آنان را به دستگاه قضایی معرفی می‌کند.
 


کد مطلب: 404080

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404080/90درصد-جمعیت-شهر-یاسوج-تحت-پوشش-شبكه-جمع-آوری-فاضلاب-قرار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1