کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خبر داد

کشف بیش از هفت کیلوگرم تریاک در گچساران

10 مهر 1397 ساعت 16:36

مردم و همشهریان عزیز پلیس را در تأمین امنیت جامعه یاری نمایند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را از طریق تماس با تلفن۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.


فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: از منزل شخصی در شهرستان گچساران هفت کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط گردید.
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح پاکسازی مناطق آلوده شهری و مبارزه با مواد مخدر و به دنبال دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی در منزل خود در این شهرستان اقدام به خرید و فروش و نگهداری مواد مخدر می‌کنند سریعا موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.
وی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشراف اطلاعاتی و کار شبانه روزی و مراقبت از منزل و رفت آمد های داخل آن طی یک عملیات با کسب مجوز مرجع قضایی جهت ورود و بازرسی منزل به محل اعزام شدند.
موسوی خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از منزل یک نفر خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و هفت کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به صورت بسته بندی و آماده فروش کشف و ضبط و در این راستا یک دستگاه خودروی ساینا به یگان دلالت داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به این که متهم دستگیر شده به مرجع قضایی تحویل داده شد و خودرو نیز به پارکینگ منقل شد، خاطرنشان کرد: مردم و همشهریان عزیز پلیس را در تأمین امنیت جامعه یاری نمایند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را از طریق تماس با تلفن۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.


کد مطلب: 403426

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403426/کشف-بیش-هفت-کیلوگرم-تریاک-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1