کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران:

2 محموله کالای قاچاق در گچساران کشف شد

8 مهر 1397 ساعت 18:07

وی بیان کرد: اطلاع رسانی به موقع شهروندان از طریق تلفن ۱۱۰ در زمینه فعالیت های مجرمانه به ویژه در زمینه کالای قاچاق، فضای شهرستان را برای مجرمان ناامن خواهد کرد.


فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: 2محموله قاچاق به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.
سرهنگ سید محمد موسوی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله کالای قاچاق از یکی از استان های جنوبی به محورهای مواصلاتی استان و انتقال آن به یکی استان مرکزی کشور ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان قرارگرفت.
وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از هماهنگی با مراجع قضائی و برقراری ایست و بازرسی موقت در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 مظنون و به آن دستور توقف دادند.
وی تصریح کرد:راننده با بی توجهی به علائم و هشدارهای پلیس اقدام به فرار کرد که با انجام اقدامات پلیسی خودروی مورد نظر توقیف شد.
موسوی افزود:پس از بازرسی از خودرو 18 هزار و 300 انواع فندک بدون هرگونه مجوز گمرکی به ارزش تقریبی یک میلیارد و 290 میلیون ریال کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران ابراز داشت: کالاهای کشف شده به اداره گمرک تحویل و خودرو نیز به پارکینگ انتقال داده شد.
فرمانده انتظامی گچساران همچنین از کشف محموله دیگر کالای قاچاق به ارزش بیش از ۸۶۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
وی گفت:چهار دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۰ هزار و ۸۱۳ قلم لوازم تحریر، ۲۸۲ ثوب پوشاک و ۱۹۲ قلم لوازم بهداشتی از 2 دستگاه خودرو کشف شد.
موسوی گفت:مأموران انتظامی شهرستان گچساران پس از هماهنگی با مرجع قضائی حین انجام تور ایست و بازرسی در محور دیلم به گچساران به 2 دستگاه خودروی وانت پراید مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها، چهار دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۰ هزار و ۸۱۳ قلم لوازم تحریر، ۲۸۲ ثوب پوشاک و ۱۹۲ قلم لوازم بهداشتی بدون هرگونه اسناد مثبت گمرکی کشف کردند.
فرمانده انتظامی گچساران تأکید کرد: مبارزه با قاچاقچیان و اخلالگران در امور اقتصادی، جزو اولویت های نیروی انتظامی شهرستان است.
وی بیان کرد: اطلاع رسانی به موقع شهروندان از طریق تلفن ۱۱۰ در زمینه فعالیت های مجرمانه به ویژه در زمینه کالای قاچاق، فضای شهرستان را برای مجرمان ناامن خواهد کرد.


کد مطلب: 403371

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403371/2-محموله-کالای-قاچاق-گچساران-کشف

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1