کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در هفتمین نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

مزارعی: مدیران «چُرت» نزنند / سهل‌انگاری مدیر یعنی دادن میدان به دشمن

8 مهر 1397 ساعت 10:57

رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز غفلت کردن همانند این است که فرماندهی میدان جنگ را رها کند تا شکست بخورند.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا مزارعی در هفتمین نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست علی محمد احمدی استاندار و با حضور مسئولین استانی برگزار شد، اظهار کرد: امروز ما در یک جنگ تمام‌عیار قرارگرفته‌ایم و باید تک‌تک ما به‌عنوان مسئولین و متولیان به تکلیفمان بپردازیم تا موجب دلسردی مردم و جامعه از حاکمیت نشود.
وی بیان کرد: امروز هر مدیر به‌عنوان یک سنگربان هست که در خط مقدم با دشمن قرار دارد که استاندار کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان یک نیروی جهادی و تلاشگر تمام‌وقتش در معطوف ارائه خدمات کرده است.
مزارعی خطاب به مدیران استانی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی امروز موقعیت به‌گونه‌ای حساس است که لحظه‌ای تأخیر و غفلت در اجرای خدمات و ارائه خدمات ظلم به مردم و ظلم به خودمان است، امروز اگر مدیران و مسئولانی که در سازمان‌های ارائه خدمات عمومی، تأمین مایحتاج مردم و در حوزه اقلام اساسی فعالیت می‌کنند باعث دلسردی مردم می‌شوند نباید این مدیران در این حوزه ذره‌ای عقب‌نشینی کنند لذا این اقدام همانند ترک کردن میدان جنگ است.
وی بیان داشت: مدیری که در حوزه کارش ذره‌ای سهل‌انگاری کند همانند سربازی است که در میدان جنگ اسلحه را گذاشته و میدان را به دشمنان داده است.
وی گفت: تمام دنیای کفر تلاشش در این است که مردم را با جنگ اقتصادی مقابل حاکمیت قرار دهد و این را باید بدانیم و هوشیار باشیم که خدایی ناخواسته ذره‌ای برای نظام اتفاقی به وجود بیاید و فک نکینم که بعد از آن مملکت مدینه فاضله خواهد بود.
رئیس دادگستری استان گفت: مطمئن باشید آمریکایی‌ها بر سر ما بدتر از افغانستان و پاکستان و سوریه می‌آورد و تک‌تک بچه شیعه‌ها را به دست داعشی ها نابود می‌کنند، اموال مملکت را به غارت می‌برند و هیچ‌کسی هم نمی‌تواند کاری کند.
وی بیان داشت: امروز باید همه سلایق سیاسی با از خودگذشتگی برای نگهداری این نظام ورود کنند، یادتان هست کودکان در هشت سال دفاع مقدس سبقت می‌گرفتند که معبر باز کنند و روی سیم‌خاردار می‌خوابند تا دیگران روی آن‌ها رد شوند.
 وی در پایان اظهار داشت: امروز میدان جنگ است و مگر می‌شود که در این میدان جنگ چُرت زد، امروز غفلت کردن همانند این است که فرماندهی میدان جنگ را رها کند تا شکست بخورند، همه مدیران استانی و دستگاه‌های قضایی باید کنار هم بنشینند و دست در دست هم برای امنیت در ابعاد روانی و اجتماعی فعالیت کنیم تا جامعه آرام شود، لذا همه هدف یکی است.
بنا بر این گزارش، رزمایش بیست‌هزارنفری نمایش و همایش بزرگ عاشورایی امام حضرت محمد رسول‌الله با هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌ها در استان برگزار می‌شود.


کد مطلب: 403357

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403357/مزارعی-مدیران-چ-رت-نزنند-سهل-انگاری-مدیر-یعنی-دادن-میدان-دشمن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1