تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۴۰۳۳۵۷
در هفتمین نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

مزارعی: مدیران «چُرت» نزنند / سهل‌انگاری مدیر یعنی دادن میدان به دشمن

۱
۰
مزارعی: مدیران «چُرت» نزنند / سهل‌انگاری مدیر یعنی دادن میدان به دشمن
کبنا ؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا مزارعی در هفتمین نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست علی محمد احمدی استاندار و با حضور مسئولین استانی برگزار شد، اظهار کرد: امروز ما در یک جنگ تمام‌عیار قرارگرفته‌ایم و باید تک‌تک ما به‌عنوان مسئولین و متولیان به تکلیفمان بپردازیم تا موجب دلسردی مردم و جامعه از حاکمیت نشود.
وی بیان کرد: امروز هر مدیر به‌عنوان یک سنگربان هست که در خط مقدم با دشمن قرار دارد که استاندار کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان یک نیروی جهادی و تلاشگر تمام‌وقتش در معطوف ارائه خدمات کرده است.
مزارعی خطاب به مدیران استانی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی امروز موقعیت به‌گونه‌ای حساس است که لحظه‌ای تأخیر و غفلت در اجرای خدمات و ارائه خدمات ظلم به مردم و ظلم به خودمان است، امروز اگر مدیران و مسئولانی که در سازمان‌های ارائه خدمات عمومی، تأمین مایحتاج مردم و در حوزه اقلام اساسی فعالیت می‌کنند باعث دلسردی مردم می‌شوند نباید این مدیران در این حوزه ذره‌ای عقب‌نشینی کنند لذا این اقدام همانند ترک کردن میدان جنگ است.
وی بیان داشت: مدیری که در حوزه کارش ذره‌ای سهل‌انگاری کند همانند سربازی است که در میدان جنگ اسلحه را گذاشته و میدان را به دشمنان داده است.
وی گفت: تمام دنیای کفر تلاشش در این است که مردم را با جنگ اقتصادی مقابل حاکمیت قرار دهد و این را باید بدانیم و هوشیار باشیم که خدایی ناخواسته ذره‌ای برای نظام اتفاقی به وجود بیاید و فک نکینم که بعد از آن مملکت مدینه فاضله خواهد بود.
رئیس دادگستری استان گفت: مطمئن باشید آمریکایی‌ها بر سر ما بدتر از افغانستان و پاکستان و سوریه می‌آورد و تک‌تک بچه شیعه‌ها را به دست داعشی ها نابود می‌کنند، اموال مملکت را به غارت می‌برند و هیچ‌کسی هم نمی‌تواند کاری کند.
وی بیان داشت: امروز باید همه سلایق سیاسی با از خودگذشتگی برای نگهداری این نظام ورود کنند، یادتان هست کودکان در هشت سال دفاع مقدس سبقت می‌گرفتند که معبر باز کنند و روی سیم‌خاردار می‌خوابند تا دیگران روی آن‌ها رد شوند.
 وی در پایان اظهار داشت: امروز میدان جنگ است و مگر می‌شود که در این میدان جنگ چُرت زد، امروز غفلت کردن همانند این است که فرماندهی میدان جنگ را رها کند تا شکست بخورند، همه مدیران استانی و دستگاه‌های قضایی باید کنار هم بنشینند و دست در دست هم برای امنیت در ابعاد روانی و اجتماعی فعالیت کنیم تا جامعه آرام شود، لذا همه هدف یکی است.
بنا بر این گزارش، رزمایش بیست‌هزارنفری نمایش و همایش بزرگ عاشورایی امام حضرت محمد رسول‌الله با هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌ها در استان برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

خلیلی
Iran, Islamic Republic of
درود بر قاضی القضات . ایشالا که خدا اجرتون بده و سایر مدیران از شما یاد بگیرن.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1